23 Aralık 2015

YILBAŞI ÜZERİ SONUNDA ÖRME KAR TANESİ! - VOL:1

Arkideşler merhaba!

Aralık ayında göstermiş olduğum paylaşım konusundaki bu yoğun çaba ve performansım hala beni şaşırtmakta. Tıpkı eski günlerdeki gibiyim!!! Yaşasın :)

Ankara'da olanlar iliklerine kadar hissetmiştir kiiiiiii, feci soğuk burası. Hani hep denir ya Ankara'da kuru soğuk diye. Yok. Bu defa ki hiç de kuru değil. %80'lerde bir nem, sürekli bir sis ve buzzzzzzzz gibi soğuk. Tıkıldık kaldık evlere. Çıkınca ise tam bir sarma halleri. Yani en azından ben. Elimde olsa çift kat çorap değil, çift kat bot falan giyeceğim!

Neyse...

Lafı fazla uzatmadan yaklaşık üç yılbaşıdır paylaşmayı vaat ettiğim tığla örülen kar tanesinin yapılışını anlatmak istiyorum...

İki partide paylaşacağım, çünkü çok fotoğraf var. Kafa karıştırmak istemedim. Arayı açmadan ikinci kısmını da en kısa sürede yayınlayacağım...

İp ve tığ kalınlıkları konusunda özürlüyüm, bu sebeple yardımcı olamayacağım. Bu kısım size kalmış!

Adım adım yaptım. Umarım yeterince anlaşılabilir. Yine de takıldığınız yer olursa... seve seve...

İlmekler konusunda bilgi almak isterseniz buraya bakabilirsiniz.

 8 zincir çekin.
Ve birleştirerek bir daire yapın.
 1 zincir çekin ve dairenin içine 1 yarım sık iğne yapın.
 6 zincir çekin.
Dairenin içine 1 yarım sık iğne ile bağlayın.
6 zincir çekin.

Ve yine 1 yarım sık iğne ile daireye birleştirin.

Bu işlemi ilk yaptığınıza ek olarak 5 kere yapacaksınız.

Son 6 zincirinizi başlarken yaptığınız yarım sık iğneye tutturacaksınız.
Böylece toplamda 6 tane 6 zincirlik boşluklarınız olacak.

Yandaki gibi görünmesi gerekiyor elinizdekinin.

Çiçek gibi değil mi? :)

İlk kısmını bitirdik efenim. Dediğim gibi, diğer bölümü de en kısa sürede burada.

Bitmiş olanını nerelerde kullanabilirsiniz peki?

Ohhooooovvvvvvv!!!

Bissürü yerde! Meselaaaaa yılbaşı ağacına asarak süs olarak, yeni yıl kartının üzerine yapıştırarak, kışlık atkı ve şapkalarınıza aplike olarak dikerek, amerikan servislere eklenerek, kumaş peçetelere dikilerek, masa üzerine gelişigüzel konulup masa süslenerek... falan falan...

Tammmamen size ve hayal gücünüze kalmış çeşitlemeler.

Sadece beyaz olması da şart değil. Ben yeşil, kırmızı ve beyaz renkte örmüştüm bir sürü.

Şöyle de güzel bir yanları var bu süslerin, eskimiyorlar, yırtılmıyorlar, kopmuyorlar! Bir yapıyorsunuz, yıllarca kullanabiliyorsunuz.

İsterseniz kolalayabilirsiniz de. Şekilli olsun, düzgün olsun isterseniz neden olmasın!

Son olarak da yaptığım birkaç yeni yıl kartını daha paylaşayım. Belki fikir olur diye... Kendileri şu anda çoktaaaaaan yurt içi ve yurt dışı olmak üzere dağılmış durumdalar  :)








Neyse efenim...

Benden bu akşamlık da bu kadar.

HerkeŞe iyi geceler diliyorum.

Huzur içinizden eksik olmasın...

(Bana huzur veren ise hep yanımda olsun)

2 yorum :