17 Haziran 2015

ARKADAŞIMIN "TÜKAN"I

Arkideşler! Yine ben!

Fazla vaktinizi almayacağım. Birşey deyip sonra vınnn. İşim gücüm var ama değilmi?!?!?!?!

Neyse...

Epeydir bahsedeceğim, hep aklımda ama fırsat şimdiyeymiş. Bir arkadaşım var. Aslında birden fazla arkadaşım var da, o arkadaşlarımdan bir tanesinin bir "tükan"ı var ve bu dükkanda harika elişi ürünler mevcut. Kendisi yapmıyor, ama çok güzel şeyler yapan insanların yaptıklarını bize ulaştırıyor.

Ankara Ayrancı'da yeri. Oralarda olanlar varsa belki bir göz atabilirler. Gelmişken de yanındaki kafede bir çay içip dinlenebilirler.

Birkaç tane fotoğraf ekliyorum dükkana dair. Bu arada adı "Mahal Dükkan". Facebook'tan Instagram'dan da takip edip beğendiklerinizi satın alabilirsiniz....








Bunun dışında vereceğim bir haber de boyama kitabımın ikinci sayfasını da bitirip çerçeveletmiş olmam!

Renkler daha belirgin burada. Neden?

Neden olacak! Bahsetmiştim ya yeni telefonum var benim diye :)

Neyse...

Bitirmekle kalmadım, 3.sayfaya bile başladım ama tatile götürmeyeceğim. Orada sahilde vakit geçirmek istiyorum biraz; yüzmek, kitap okumak, az biraz D vitamini almak...

Öylesine boş boş denize bakmak, kafamı boşaltmak...

Anlayacağınız bu sene tatilden beklentim gencim güzelim, gezeyim tozayım'dan ziyade dinleneyim, rahatlayayım, dinçleşeyim üçlemesi üzerine kurulu! Yaşlandım mı ne????

Yaşlanmak dedim de...

Yakın bir zamanda hayatımıza yeni biri katıldı, Nilberk'in torunu Doruk canlısı. Daha birkaç günlük ama şimdiden beş-altı kişi emrinde, peşinde. Minnacık birşey! İnsan inanamıyor doğduğunda aslında herkeŞin o kadar küçük olduğuna!!! :)

Burnu, ağzı, kulakları... oyuncak gibi birşey :)

Bu da onunla ilk özçekimim. Doğduktan sadece birkaç saat sonra... O kadar minik ki resimde zor farkediliyor!!!

Neyse...

Dedim ya fazla vaktinizi almayacağım diye...

İşte bundan mütevellit Demet kaçar...

Kalın sağlıcak ilen beyler bayanlar!




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder