2 Nisan 2015

MEEERHABAAAAA

Yine 6 aylık bir ara olmuş bir satır bile yazmayalı...

Elimi neredeyse hemen hiç birşeye sürmeyeli...

Sebebi de yok elle tutulur. Aslında tadım yok sanırım, her şey bundan mütevellit...

Malzemelerle dolu koccaaaa bir oda. Aylardır hiç birşeyin eksilmediği.

Dedim ya tadım yok diye. Yazmadığım bu 6 ay içinde bir sürü şey oldu hayatımda. Bir kısmı eskilerin devamı, bir kısmı yeni... Pek parlak olmayan bir yaz geçti gitti. Ümidim sonbahar ve kıştaydı ama maalesef o da hemen hiç bitmeyen ağrılarla uzadıkça uzadı. Kayıplar oldu, hastalıklar oldu, Nilberk ameliyat oldu...

Tüm bunların yanında iyi birkaç şey de olmadı değil elbet. Mesela yıllardır annemlere söylediğim şey gerçekleşti ve yakınıma, benim oturduğum siteye taşındılar. Hiç ameliyat olmadım. Bardak koleksiyonuma çok güzel parçalar katıldı. Küçük bir miktar para kaybedip sonra yeniden buldum! (Bunu iyi şeylere mi yoksa kötü şeylere mi ekleyeyim, pek bilemedim????)

Ağrılarımdan dolayı birkaç kısa İstanbul yolculuğundan başka oldukça hareketsizdim. Kitap okumaya çalıştım ama vaktimin çoğunu yine bilgisayar aldı, ahh şu sosyal medya...!

Pek birşey yapmadım hobi mobi adına. Bir tane tepsi kapladım, bu defa Tuborg etiketlerinden. 1.376 yıldır bekleyen bir yastık yüzünü (sonunda) tamamladım. Battaniye yapmaya niyetlendim, başladım ama çok uzun süreceği fikriyle sanırım onu da kırlent kılıfı büyüklüğünde bırakacağım :)

Kimseyi takip de edemedim. Canım Banu, Alanay, Sema Hanım... Umarım kızmamışsınızdır bana... Pinterest'e bile hiç bakmadım desem yalan olmaz.

Ama nereye kadar?

Silkelenmeli değil mi? :)

Zaten tepemde(!) "bloğuna yazsana, bloğuna epeydir yazmadım, hadi bugün boşsun yazı eklesene..." diye aylardır azimle söylenen biri var ki, hele onu hiç boş geçemeyeceğim!!! :) :)

Dilerim herkeŞ iyidir.

Ve dilerim bu verdiğim ara verdiğim son uzun ara olur...

Görüşmek üZRe, kalın sağlıcak ilen :)




4 yorum :

  1. Ohhhhhh be çok şükür geri döndün :)) Anladık harika bir kolleksiyonun var ona yeni parçalar eklemek için pazar pazar geziyosun ama biz de merakla sen iki satır yaz diye bekliyoruz. Aslında sana hak veriyorum. Bütün bunlar gönül hoşluğunda yapılacak işler. İnsanın gönlü hoş olmayınca ne canı bişey yapmak istiyor, ne de yaptığını paylaşmak :)) Ama artık bahar geldi silkelenip kendimize gelelim işlerimize devam edelim. Hani tepsi canımcım insan bir resmini koymaz mı???? :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohhh be! Gerçekten yaaaa :) Geldim, hoşbuldum! Tepsinin resmiiii? Koydum efenim, hemmen bir sonraki yazıma ekledim :) Şimdi sıra siz ve sizin gibi harika blogları gezmekte, açığımı az da olsa tamamlayabilmekte. Tekrar teşekkürler gelip de sizi bulduğum için :) Sevgiler ki!

      Sil
  2. nihayet.kuzum hepimiz farklı süreçlerden geçiyoruz ve farklı olaylar yaşıyoruz ama sonuçlarında hissettiğimiz duygular hep ortakdır.sevinç,üzüntü,acı,merak,bezginlik..vs...
    senin yazılarını seviyorum:) hem güldürüyor hem öğretiyorsun ve kesinlikle devam etmelisin.bak sana ödev veriyorum şimdilik her hafta yeni bir yazı.eğer yapmazsan notun düşecek.kontrol edeceğiz haaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuuuuuuum! Güzel sözlerine çooook teşekkür ederim ki ama ben :) Eksik olma sen hiç e mi! Feciiiiiiiiii! Notum düşecek ha? İşte öğretmenim benim :) Seviyorum seni. Ve koccamaaaan öpüyorum

      Sil