19 Eylül 2014

BİR ÖNCEKİ PRO"C"ENİN TAMAMLANMIŞI

Arkideşler! Merhaba! Ve sana da merhaba şu anda organik karadut içen şahıs!!!

Duyduğuma göre her yerde yağmur varmış... 

Bodrum hala yaz mevsiminde ama eski hali yok elbette. Geceler artık serinlemeye başladı. Gündüz yine çok sıcak ama sabah ve akşam vakti çok farklı. 

Evde bir Nani'miz var biliyorsunuz. Değişik biri :) Fazla üşüyen ama aynı zamanda fazla da sıcaklayan biri! Havalar böyle olunca pek bir zorlanıyor. Gün içinde yaklaşık dört kere kıyafet değiştiriyor. Pantolon + uzun kol, kapri + yarım kol, kapri + askılı, pantolon + yarım kol, çorap+hırka... gibi çeşitli kombinasyonlar uyguluyor. Evde ne zaman görsem farklı bir kıyafetle günün sıcaklık ve önemine ayak uydurmaya çalışıyor! E benden de nasibini alıyor elbet :)))

Neyse... Gelelim konumuza...

Hani ben geçen gün metal kola kapaklardan birşey yapmıştıydım ya, hani resimler çok diye bir kısmını da sonraya bırakmıştım.

Hah! İşte!

O sonraya bıraktığım resimler bu aşağıdakiler oluyor :) 

Bakalım nasıl birşeye benzemiş bu rüzgar çanı derseniz eğer biyrun efenim...
















Havaların oldukça rüzgarlı geçtiği şu son birkaç gün için yapılabilecek sanırım en uygun şey bu oldu! Hafif rüzgarda bir numarası yok da kuzeydoğu yönünden esen saatte 3-5 deniz mili şiddetindeki rüzgarlarda epey çınlıyor!!! :)

Eğer siz hafif bir esintide de ses çıkarmasını istiyorsanız eğer bunun için yapmanız gereken kapak sıralarını birbirlerine daha yakın olarak yerleştirmeniz. Veya benim yapacağım şey birkaç sıra daha kapak dizisi hazırlayıp eklemek olacak kiiiiiiii... hiç işim olmaz valla, yeni yapacağımı daha uygun bir şekilde yaparım olur biter!!! :)

Bu da bana kazandırdığı tecrübe ile yarı süs, yarı fırtınalı havaların aranılan rüzgar çanı olarak ebedi istirahatgahında asılıııııır durur!!!

Benim diyeceklerim bu kadar arkideşler...

Yarın haftasonu. HerkeŞe gönlünce geçireceği bir Cumartesi ve Pazar diliyorum. Sağlık ve huzurla... Geriye kalan zaten ne ki?

Not: Şahıs? Çok olmadı mı ama o kadar karadut???


2 yorum :

  1. Ayy ne yaratici ve sirin ruzgar cani, tebrik ederim, ellerinize saglik :) Musmutlu gecsin haftasonunuz..

    YanıtlaSil
  2. BAYILIYORUM SENİN PROCELERİNE...
    nerelerdesin kuzum bi ses ver bakim

    YanıtlaSil