17 Aralık 2013

"TOP"TAN SÜS!!!

Buzzzzzzzz gibi soğuk Ankara'dan herkeŞe merhaba...

Gerçi sadece Ankara değil birçok yer çok soğuk ya, ama insan kendininkini bilirmiş ya, işte benimkisi de o misal...

Allah bu havada dışarıda olanların/ dışarıda kalanların/ dışarıda çalışanların yardımcısı olsun, hiç kolay değil. Beş dakiak yürüme mesafesindeki markete gidip gelmek bile çok zor bana...

Aralık ayının ortası gibi, yani şu sıralar İstanbul'da olmayı planlıyordum, kaldı Ocak ayına... Çok da hevesliydim ama konu sağlık olunca çakılıp kalıyor insan. Hem olsun! İstanbul Ocak ayında da çok güzelmiş kine ki!!!!

Diyoooooor, bugünki konumuza geçiyorum efenim...

Aslında geçmeden son birşey daha söyliyeyim, o da şu kiiiiiiii, başlamadan önce lütfen burayı tıklayın, çünkü yapacağım şey görmenizi istediğim şeyle yakiiiinen alakalı...

Baktınız mı?

Peki o zaman devam...

Önce oyuncakçıya gidilip resimde görülen plastik toplardan alınız. Ben 28 tanesine sanırım 8 TL vermiştim.

Rengi, büyüklüğü çok önemli değil.

Kullanacağım ipleri belirledim ve topun etrafını çift taraflı bantla kaplayarak ipi saramaya başladım... Aynı tahta boncukları kaplarken yaptığım gibi...


Sonrasında da canım neyle süslemek isterse üzerine yapıştırdım; düğme, boncuk, kurdele, fiyonk, pompom...

Bu arada bir hatırlatma yapayım; ipi sarmaya başlamadan önce, eğer topunuzu asacaksanız önce kurdelenizi yapıştırın, sonrasında ipi dolayın. Yok sehpa, ortamasa gibi birşeye koyacaksanız eğer zaten böyle birşeye gerek duymayacaksınız...



 





Süslemek için kullandığım şeyleri yapıştırırken uhu kullandım, çok kolay oldu. Sadece fazla sıkmamaya özen gösterin, yanlardan taşıp görünmesin uhu.

Farkettiğiniz üZRe bu aralar harıl harıl çalışıyorum...! Bir yeni yıl heyecanıdır gidiyor!!!

Allah bozmasın diyerek bu günü de burada kapatıyorum efenim...

HerkeŞ kalsın sağlıcak ilen...



6 yorum :

  1. çok güzel olmuşlar en kısa sürede ben de deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Eylül!

      Çok teşekkür ederim beğeninize ki!

      Deneyin tabi! Daha güzelini bile yapın hatta :)

      Sevgiler

      Sil
  2. eeeee çok güzel olmuş ama ipi dolarken yapıştırıyoz mu??? böyle düzgün nasıl duruyo topun üzerinde ip????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema Hanım! Yazımda dedim ya hani burayı tıklayın diye... Hani daha önce mumlu ipleri tahta boncuklara dolamıştım ya... işte o hesap bu da! Çift taraflı bant kullandım ipi topa dolarken ki!

      Siz isterseniz buraya bir bakın, hemmmencecik anlayacaksınız ki!

      http://mysunnyfunnydays.blogspot.com/2012/03/kendi-bocugunu-istedigin-renkte-kendin.html

      Sevgiler :)

      Sil
  3. vayy toplar çok güzel.senin procelerine hastayım ben!:) ellerine sağlık demetcim.
    bu arada İstanbul olayına takma .İstanbul her daim çok güzel.bende istiyorummm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet! ProCelerime hasta ol Alanay!!! :) Ama sadece procelere, normalde hasta olma, e mi!!!!

      Güzellikle kal :)

      Sil