24 Aralık 2013

KISA BİR YASTIK ARASI :)

MERHABA!

Başlıktan da anlaşılacağı üZRe kısa bir yazı olacak.

Yep yeni yıl, hep yeni yıl! Nereye kadar? Biraz da konsept dışına çıkmak lazım değil mi?

Neyse...

Biliyorsunuz benim psikopata bağladığım bir yastık yüzü örme örme olayım var, biten her yastıktan sonra yeni bir taneye başlamayacağıma söz verdiğim ama hep başladığım!!!!

İşte o yastıklardan (umuyorum ki) sonuncusunu bitirmek üZReyim. Taaaa yaz ortasından beri elimde bu. Uzadı da uzadı. Ama hiç kenara atılmadı.... Sadece biraz uzadı o kadar!

Dedim ya bitmek üZRe. Birkaç motif kaldı. Sonra kenarları, sonra da yastık yüzüne dikilmesi. Azimliyim. 2013 bitmeden bu yastık bitecek!!!!

O kadar!







İşte durum bu arkideşler...

Pazartesi bitti, Salı bitti, geldi Çarşamba. Haftasonu yaklaştı ki :)

HerkeŞe güzel bir hafta kalanı diliyorum...

Kalın sıcak yerlerde sağlıcak ilen!


3 yorum :

  1. diğer yastıklarınıda çok beğenmiştim ama bu ayrı bir güzel olacak.renklerine bayıldım bi kerem.çok zevkli bir o kadarda düzgün örüyorsun ki maşallah sana.ellerine sağlık ve kolay gelsin sana bitmiş halini merak etmekteyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alanay! Sonunda bitti yastık. En kısa sürede yayınlayacağım, sana da haber edeceğim ki! :)

      Sil
  2. Valla o kadar cok ordum ki bu motiften neredeyse gozum kapali yapacagim artik :) o kadar yani :))) bitince gosteririm daha cok merak et e mi?
    :)
    Opuyorum!

    YanıtlaSil