5 Ağustos 2013

ÇERÇEVELERDEN İLKİ TAMAM. KALDI GERİYE İKİ!

Arkideşler günaydın herkeŞe...

Havalar da çaktırmadan epey bir ısındı mı ne?????

Şimdi ne güzel tatil yapılır mı ki?????

Ay böyle havalarda çalışılır mı, tüh!!!!

........

Şeklinde bir sürü girişle yazıma başlıyorum. Dilerim yeterince sinir olmuşsunuzdur!!! :)))) Ben olsam yerinizde şahsen çok sinir olurdum kendime...!

Geçen yazımda bahsettiğim, çerçeveden bozup yaptığım, üç tane çerçevem vardı ya, işte onlardan bir tanesini tamamladım. Hangisi derseniz eğer içlerinden en sevdiğimi, yani kotlu olanı.

Ama genel eğilim deniz kabuklu-taşlı olan nedense! :)

Neyse...

Bu tür işleri çok seviyorum, yani elinize ne gelirse, ilgili ilgisiz, kullanabileceğiniz ama sonuçta ortaya güzel birşey çıkan işleri...Ben bunlara "ben yaptım, oldu!" proCeleri diyorum. Yani kuralı kaidesi, yolu olmayan işler... İtirazı olan biri mi var? Bu böyle olmaz ki yav diyen biri? İşin adı üstünde zaten; ben yaptım, oldu!

Bu çerçeve de işte bu ben yaptım, oldu bağlamında. Yine her zamanki gibi fazla açıklamaya gerek yok, çünkü çok kolay, resimleri takip lütfen...


 İki fotoğraf kullandım. Sarah-ben ve abim-ben.

Gerisi heeeeeeeeep süsleme!

Yakından bakmayı istersiniz belki süslere diye kısım kısım da fotoğrafladım.

Yapıştırma işlemlerinde hem pritt, hem 404, hem de sıcak slikon kullandım.

En çok da resimlerin olduğu tabakayı çerçeveye yapıştırırken zorlandım çünkü çerçeve biraz büyük olduğu için daha bir kenara slikon sürerken baş tarafı kurumaya başlıyordu. Anladım ki iki kişi aynı anda yapıyor olsa daha kolay olurdu.

Resmen iki proCelik slikon çubuğu kullandım sırf arkası için!
Galata Kulesi, caaaaaaanım Galata Kulem... Kendisi kolye ucuydu ama kısmet burayaymış.

Yeşil lale buzdolabı süsü. Buzdolabının üzerinden çekip aldığım gibi buraya yapıştırdım, mıknatısını çıkarmadım bile!
Sol alttaki bir adet kinder sürpriz yumurta oyuncağı. Bir ara da bunlara takmıştım, Kars'ta olduğum dönemde. 2004-2005 arasıydı, yüzlerce toplamıştım. Hepsi bir kutuda öylece duruyordu, bir kısmı kırıldı, bir kısmı da parçalarından ayrıldı.

İşte bu sevimli şaşı salyangoz da kırılmayıp bozulmayıp sağ kalan parçalardan biri!

Üstteki metal kalp de kolye uçları dahilinde olup İstanbul'dan aldıklarımdandır.
Efeniiiiiiiiiiim....

CD'yi hatırladınız mı?

Cevabınız hayırsa hemen buraya lütfen!

Dantel parçası, kumaş fiyonk, lego parçası, ayakları sallanan başka bir buzdolabı süsü daha, metal "love" yazan kolye ucu... :)


Veeeeee işte sonuç!

Tam bir "ben yaptım, oldu!"


Çerçevenin yeri henüz belli değil ama muhtemelen Bodrum-evde annemin yatağının civarları olur gibi...

Kızçesi ve çok sevdiği uzak diyarlardaki oğlu hep gözünün önünde olur böylece...

İşte böyle arkideşleeeer....

Eğer başta ki sizi "gıcık etme" girişimime rağmen hala yazımı okuyup bu satırlara kadar geldiyseniz eğer çok teşekkür ederim :)))

Benden bugünlük de bu kadar efenim..

Haftanın ilk günü, herkeŞe kolay gelsin...

Kalın sağlıcak ilen...




8 yorum :

  1. Hani "crazy patchwork" diye bir teknik var, eline ne geçerse ve bildiğin ne kadar nakış tekniği varsa işlersin... çok ta heveslenirim bu işi yapmaya, hani adı uyuyor ya adımın başına... :))
    Hah... işte bu çerçeve de öyle işte... "crazy memory board" filan gibi bi isim uyar, çok sevdim bu tekniği ...de.... yaptım diyelim... nereye asacağıııız :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Crazy Memeory Board! Beğendim :)

      Aslında tam senlik bi proCe bu Banu :) Benim asacağım yer belli. Bodrum'da annem salonda yatıyor, merdiven çıkamadığı için onun yatak odası yıllardır alt katta salondur! Valla uyar uymaz bilmiyorum ama ben bu çerçeveyi tam da salonun orta duvarına, tam da aaaanemgilin yatağının kenaaarının üzerine asacağım! Ben astım, oldu!!!!

      Sizin evin&bahçenin 945.786.578.697.089.987.54 m2 hektar dönüm olduğu gözönünde bulundurulursa bence sen böyle bir şeye de çok güzeeeel bir yer bulursun sevgili Banu. Hatta senin yapacağın benimkinden de "crazy" olur, eminim :))) (bu arada farkettiysen eğer ben bu ev büyüklüğü meselesine takmış durumdayım, neden, ben de anlamadım!!!!)

      sevgiler ki

      Sil
    2. Bu işe bayağıca heveslendim yaaani :)
      Bahçenin büyüklüğüne gelince... gel de bi adımla bakalım :))

      Sil
    3. Sırf bunun için (!) gelcem bigün!
      :)

      Sil
  2. Çok beğendim ben bunlaarııı.
    En kısa zamanda ben de bir kolaj yapacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapın elbet ki!

      Beğeni için de teşekkür ederim ki!

      Sevgiler

      Sil
  3. :))ne çılgınsın sen ve de komik vede sevimli ve de hünerli!daha ne diyeyim.harika bişey olmuş.sadece çerçeve değil çerçi gibim olmuş:)ellerine sağlık demetcim.
    bu arada geçmiş bayramını kutluyorum tabiki aileninde.
    hem biliyormusun hala 2 kutu kinder oyuncağım var.eh belkim senden esinlenip kutudan çıkarmalıyım onları.(aslında sayısını bilmediğim kadar çoktuda gelen çocuklar vs sağolsunlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehhhheh heh....

      Teşekkürler Alanay!

      Beğenine çok sevindim ki ama ben! :)

      Bayram dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim...

      Sil