28 Mayıs 2013

BU ARADA BİR TANE DE YASTIK BİTİRDİM Kİ...!

Biliyorsunuz bu aralar yastık yapma modundayım!

Hani bir tane yastık bitirmiştim ya fular diye başlayıpyastıkla sonuçlanan...

Hani bir tane de Nilberk için başlamıştım, aynı model ama renkler farklı. İşte onu da sonunda bitirebildim, Cuma günü gönderebildim. Yerine gitti bile çoktan!

Ankara'da yapmış olduğum "yeni ev için, Bodrum için, yeni eve yaptım ben bunu" amacındaki yastık ne yazık ki hala Ankara'da kaldı!!! O kadar dedim ama olmadı.

Neden mi?

Gaaaağğğğyet basit edenim, tek kelime: UNUTTUM!

Evet evet! Aynen öyle!

Bu aralar şuursuzum diyorum ya, gerçekten de öyleyim!

Neyse, haziran ortası-sonu arası birkaç günlüğüne Ankara'ya gideceğim, gelirken getireceğim inşallah...

Resimleri takip efenim.... :)







Ve tataaaam! :)












Verdim kargoya gitti!

Ertesi gün de yerini bulmuş :))


İşteeeeeee böyle....

Dilerim herkeŞ güzel bir Pazartesi geçirmiştir...

Çok daha güzeli Salı için olsun, Çarşamba için olsun, Perşemebe, Cuma...

Kalın sağlıcak ilen :)

Sizi Gündoğan-Küçükbük'ten yani bizim evin oralardan birkaç manzara ile uğurluyorum :))






8 yorum :

  1. çokı tatlı olmuş bu yastık.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,benim sorum daha önce yaptığınız örme bardak altlıklarıyla ilgili.CD etrafına yaptım ama nasıl birleştireceğimi bilemedim,yardımcı olur musunuz ? :) Raziye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...
      Böylesi geç cevap verdiğim için özür dilerim ama o kadar büyük bir koşuşturma vardı ki...!
      Gelelim sorunuza. Ben bardak altlıklarını bitirdikten sonra iki tanesini ters yüzleri birbirine bakacak şekilde üst üste koydum. Ayni ördüğüm iplikle uç kısımlarından (kenar kısımlarından) dikerek birleştirdim. Yani iğneyi alttan girdim üstten çıtım, tekrar alttan girdim üstten çıktım şeklinde... Bu şekilde boydan boya dikerek başladığım yere kadar geldim.

      Umarım açıklamam faydalı olmuştur.

      Kolay gelsin & sevgiler

      Sil
  3. Teşekkür ederim cevabınız için..Son soru : Yıkanırken cd ile birlikte yıkanmıyor değil mi ? Kırılır mı acaba birlikte yıkanırken ? Sizin maılınıze yazmak istedim ama gitmedi,güncel değil herhalde ? Kolay gelsin,biz çalışanlar için de dinlenin :) İstanbul'dan sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben içine cd koyarak ördüklerimi cd'leriyle birlikte (yani içinden çıkarmadan) defalarca yıkadım başka çamaşırlarla birlikte. Kırılmıyor merak etmeyin...

      E-mail adresim şimdi güncel oldu, hatırlattığınız için teşekkürler...

      Kolay gelsin ki size :)

      Güzel şehir İstanbul'a kocaman sevgiler...

      Sil
  4. Ellerine sağlık Demeti'im. Bu şahane yastığı benim için yaptın ve beni her
    zamanki gibi çok mutlu ettin. Seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nibekimmmmmmmmmmmm.... Güle güle kullan ki!

      Ben de seni çok seviyorum :)))))))

      Sil