14 Mart 2013

CD'DEN "SÜSLÜ BİRŞEY" YAPMACILIK! :)

Merhabalar efenim...

Bugün bahar havası vardı Ankara'da, hem sıcak, hem güneşli. Yarın daha da sıcak olacakmış ama Cumartesi düşecekmiş, dikkat!

Zaten ortada hastalık mastalık yoktu, bir de ani ısı değişimleriyle tam olsun!!!

Bizde azalmalar olsa da genel hastalık hali moolesef devam etmekte. Babam iyileşme sürecinde ama annem daha iyi olamadı ne yazık ki....

Tchibo dan bahsetmiştim bir önceki yazımda. Baktınız mı? Ben sabahın bir köründe verdim internetten siparişlerimi, nooolur nooolmaz belki mağazada ben gidene kadar kalmaz, biter diye :) Gelince kargom ballandıra ballandıra anlatacağım aldıklarımı, haberiniz olsun :)

Bugünkü proCe elde kalan cd'leri değerlendirmece yönünde. Yine çok kolay. Teker teker anlatmayacağım aşamalarını, resimlerden rahatlıkla anlayabilirsiniz neler yaptığımı.

Ama yine başlamadan birkaç detay vermek istiyorum. Kullandığım kartonlar kıyafetlerden çıkan ya da başka kutuların düzgün yerlerinden kesip sakladığım bir yüzü beyaz olan kartonlardır. Bunları cd'ye yapıştırmak için pritt türü yapıştırıcı kullandım, iyice tutması  için bir süre üzerlerine ağırlık koydum.

Zeminlerin hepsi peçete. Bunları yapıştırırken de peçete tutkalı kullandım. Önce zemine sürdüm fırçayla, peçeteyi tek kat yapıştırdıktan sonra üzerine de sürdüm.

Süslemek için elinizde buna uygun herşeyi kullanabilirsiniz; harf, şekil, söz, kurdele, sim, boya, örülmüş şekiller, parlak taşlar, tahta parçaları, fiyonklar, dantel parçaları...

Herbir şeyi yapıştırdıktan sonra ben bir süre halının altına koydum iyice tutması için :) Bu arada şunu da eklemeliyim ki yuvarlak birşey kesmek çok sinir bozucu. Allahtan daha küçük boylar için şekilgeçlerim var da onları kullanıyorum, yoksa kesin üç günde bitiremezdim diğer projeleri...

Eh hadi o zaman!














Biraz yakından bakmak isterseniz eğer...









Şimdi bunları nerelerde kullanabiliriz, onu düşünelim....

Aklıma gelenler;

1. Bir kaç tanesini kurdeleyle ya da başka bir şekilde birbirine tutturulup duvara asılabilir.
2. Teker teker de asılabilir.
3. Fazla kabartılı olmayanlar bardak altlığı olarak kullanılabilir, ki bunun için verniklenmesi daha uygun olur gibi geldi. Benim yaptıklarımın hiçbiri verniklenmedi.
4. Cd'nin diğer yüzüne de beyaz bir karton yapıştırılarak not yazılarak verilecek bir hediyeye eklenebilir.
5. Rafların üzerinde süs olarak durabilir.

Benim aklıma gelenler bunlar. Ben muhtemelen 1 ve 4 numaradaki şekillerde değerlendireceğim elimdekileri. Bu arada sizin aklınıza farklı fikirler gelirse eğer bana da haber edin dememe gerek yok değil mi???  :)

Şimdi Fox Crime'da CSI:Miami başlayacak!

Kahve hazır, kumanda yakınımda, ışıklar karartıldı...

Ortamın gerektirdiği tüm şartlar hazır, ben hazırım, CSI'cılar hazır!!!

Herkese iyi geceler, tatlı rüyalar. Yazımı yarın sabah okuyacaklara ise güzel günler :)

Sevgiler

demet





8 yorum :

  1. Demet hanım çok güzel olmuşlar.siz her seçeneği düşünmüşsünüz zaten :)ellerinize sağlık.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine Çok teşekkürler sevgili Feyza...

      :)

      Sil
  2. projene bayıldım yine.ne güzel şeyler yapmışsın.süslemeler,alttaki desenli paçateler....her biri birbirinden güzel yaa.benimde aklımda olan bişeydi ama tam böyle değil.ben bardak altlıkları kestim ama hala monte etmedim.yani şekerim bunlardan altlık da olabilir.tamam kabul biraz büyük ama oldun özellikle biracılara:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi sper fikir; bira altlığı! Hele Arjantin bardakların altında süpper olur! :)))

      İy haftalar sevgili Alanay...

      Sil
  3. ama ben yine kıskandııııııım. Bunlar da çok güzel olmuş. Bi şu peçete transfer işini beceremiyorum. Hep yırtılıyo. Bi yerde bişeyi yanlış yapıyorum ama bu yaz inşallah düğünden sonra bunların hepsini çözeceğm. Demet inanmazsın çarşamba sabah saat 5'de bilgisayar başındaydım :) tchibo siparişlerini vermek için :) bugün gelirler heralde :) çok süper şeyler aldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efenim.... aldıklarınızı merak ederim bu biiiiiiiir. İkincisi peçete transferini elbet detaylı anlatırım sizin için, neden olmasın!

      Pazartesiniz güzel olsun, bu da üç! :)))

      Sil
  4. Ha haaa... 1 numarayı ben yapmıştııım :))
    Ama çok cici çok şık olmuş seninkiler çok zevklisin Demetciiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah haaaaaa... Biliyorum sevgili Banu... Senin yaptıkların ayrı güzel ama... :)))

      Sil