18 Mart 2013

DEFTER DE KAPLARIM KARİYER DE! (neyse...)

HerkeŞe yeniden Merhaba!

Öncelikle belimle ilgili olarak geçmiş olsun diyenlere teker teker teşekkür ederim...

Pazartesi sabah gittik babamla Başkent'e (Başkent Hastanesi). Park yeri kesin bulurum diyordum ama maalesef hastane etrafında attığımız 8 turun ardından oldukça uzak bir yere park ederek yürümek zorunda kaldık! Taksiyle gitsek çok daha kolay olurmuş!!!

Tam saatinde girdik doktorun yanına ama tahmin ettiğimiz gibi yeni bir MR istedi. Son MR'ım 2010 tarihliydi, gerçi onu da pek iç açıcı bulmadı ya... En erken Cumartesi akşam 19:00 için randevu aldık MR çektirmeye. Doktora ise Çarşamba sabahı gösterebileceğiz sonuçları. Anlaşılan ben bir "10 gün daha" bu hallerdeyim...

Anneme ise mooolesef antibiyotik başlamak zorunda kaldık. Bir türlü iyileşemedi şu salgından... Şimdi biraz daha iyi gibi...

Neyse.... Artık bu sağlık konusunda yazmayı Çarşamba gününe kadar bitiriyorum. Sonuçlarımı ayrıca bildiririm :)

Bu aralar Nilüfer'in yine başkalarıyla yaptığı düetlerden oluşan yeni albümünü pek bir dinler oldum.

İlkini de çok beğenmiştim. En beğendiğim, birçok insan gibi, Emre Aydın'la söylediği "Son Perde".

Dinlemediyseniz eğer buraya tıklayarak hem dinleyebilir hem de seyredebilirsiniz efenim...

Gelelim bugün yapacağım şey'e... O "şey"in elbet bir adı var, o da "Defter kaplama"!

Her zaman ki gibi gaaağyet kolaydır yapması.

Epey olmuştu bu not defterini alalı. Alırken kaplarım gibi bir niyetle almadım ama yapmak istediğim şeye materyal olarak çok güzel uydu. Bildiğiniz tepesi spiralli not defteri. Mavi bir kumaşla kapladım. Kumaşı teeeeee bir yıl önce gittiğim Çıkrıkçılar Yokuşu'ndan almıştım ve burada bahsetmiştim.

Yapıştırıcı olarak hep pritt türü yapıştırıcı kullandım. Yapıştırdıktan sonra (her ne olursa) elimle uzun süre bastırarak iyice sıkıştırdım.

Not defterinin ön kapağının biraz daha sert olması için önden ve arkadan birer kat daha karton yapıştırdım. Resimleri gece çektiğim için, uğraşmama rağmen, çoğu fotoğraf gölgeli çıkmış. Artık benim profesyonel fotoğrafçılığım da bir yere kadar canım!!!!  :)





Kumaşı keserken deftere göre yanlardan ve alttan en az 2'şer cm daha uzun kestim. Keseceğim yeri belirlerken cetvelle çizdiğim çizgiyi takip ettim.

Siz de önce çizip öyle kesin, hata ihtimalini ortadan kaldırın!







Önce yan iki kenarı yapıştırın. Ardından da alttaki parçayı.



Ardından yeni bir parça defa kesin. Bu yeni parçayı ise defterin kenarlarından en az 1 cm kadar daha küçük kesin ve düzgünce ortalayarak yapıştırın defterin iç kapağına.

Sıra geldi keyifli kısmına, süslemeye!
 









İşteeeeeeeeeeeee........ Böyle!

Benden bugünlük yine bu kadar...

Şimdi kendime güzel bir kahve yapacağım, afiyetle içip biraz televizyona bakacağım. Sonra hazırlanıp annemlere doğru yola koyulup arada postaneye uğrayıp (sıra olmamasını ümit ederek) bitmiş kartıma biraz doğalgaz yükleteceğim!!!

Sonrası?

Sonrası Allah kerim!  :)

HerkeŞe güzel bir gün diliyorum.

Sağlıklı, neşeli, huzurlu ve sevdikleri yanında...

demet





2 yorum :

  1. ah Demetcim bu sene ki bu virüs nasıl bişey anlamadım ama çok yapışkan.anneciğine tekrar tekrar geçmiş olsun.çarşamba güzel haberler alacağımızı umud ediyorum.inşallah.
    deftere gelince her zamanki gibi çok temiz ve yaratıcı çalışıp detaylarıyla gayet güzel fotoğraflayıp eğlenceli bir anlatımla yapmışsın.daha ne olsun.ellerine sağlık canım.güle güle kullan diyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Alanay, çok şükür şimdi hepimiz daha iyiyiz.

      Şu benim doktor işleri de bitsin, o zaman gör keyfi sen! :))

      Sevgiler

      Sil