26 Ocak 2013

ATKI FALAN... BİRAZ UFAK ALIŞVERİŞ FİLAN... VE YENİ PRO"C"EM

Merhaba...

HerkeŞe çok güzel bir haftasonu geçirmeleri dileğiyle yeniden merhaba...

Farkettiyseniz şu son birkaç gündür nedensiz bir enerji fazlalığı içerisindeyim. (Bakınız saat şu an geceyarısını çoktan geçmiş ve ben apaçık gözlerimle bilgisayar karşısındayım!)

Neyse...

Atkı konusunda sizlerden gelen tavsiyeler eşliğinde tek kat yapmaya karar verdim. Bu da demek oluyor ki fazlasıyla örülmüş dairem var ve geriye kalan tek şey onları birleştirmek... Bunu ben de biliyorum tabiiiiy ki. Ama bilmediğim şu ki, keşke yine siz bana fikir verseniz de, ben bunları nasıl birleştireceğimi anlasam...!!!

Yani nasıl bir iple dikeyim ki? Misinayla dikeyim görünmez mi olsunlar? Ama onun uçları ne kadar gizlersen gizle ya da yakarsan yak, mutlaka bir yerlerden çıkıp boynuma falan batar, sinir olurum...

Dikiş ipliğiyle diksem nasıl olur ya da ördüğüm gibi kalın bir iple? Ama o zaman da daire birbirine değen kısımlarında dikiş olacak ve dolayısıyla diktiğim ip, ama diğer kısımlarında olmayacak????

Ya ama üf yaaaaaaaaaaaaaaa... Biri bana akıl versin aksi halde ördüğüm tüm parçaları pencereden atarım!!! Ona göre! Düşünün ve haber edin beni!!! (illa tehdit mi etmem gerek!?)

Sizden gelecek yorumlarla bu önemli konuyu çözülmüş kabul ediyor ve şimdilik kapatıyorum :)

Bugün annemin birkaç alışverişi vardı yapmam gereken. Sonra da arkadaşımla Tunalı'da buluşup yemek yeme planı. Buraya kadar herşey normal ama ben yine az biraz bir parça alışveriş yaptım!

Yapmayacağım dedim yaptım bari paylaşayım da rahatlayayım. Mantık bu yani! Vahlanmak veya ders almak yok, madem aldım, herkeŞ görsün, belki fikir alsın... :)

Yandaki anlayacağınız üzere "tahta dil tutacağı". Medikal marketten bir şeyler alırken gördüm, aldım. Bunlar bir güzel boyanır, yapıştırılır, kaplanır... Ooooooooo neler neler olur. 100'lük kutu içerisinde 4,5 TL.

Temizlik malzemeleri satan yerden renkli mutfak bezi alındı. Epeydir bu renge denk gelmiyordum, görünce aldım hemen. Bir pakette 3 tane var, paket fiyatı 1,8TL. İki sene önce de almıştım bunlardan ama sanki o zaman daha pahalıydı gibi kalmış aklımda nedense. Ama yanılıyor da olabilirim. Bunun dışında badem yağı  şampuan, steril eldiven gibi şeyler de aldım aynı yerden ama konumuzla alakası olmadığı kanaatiyle detaya girmiyorum!!! Neyse :)

Tunalı'da yemekten önce biraz vakit geçirelim diye Kuğulu Pasaja girdik. Yeni bir yer açılmış. Şöyle ki yeni, ben en son birkaç ay önce gitmiştim oraya, o zaman görmemiştim. Hediye paketleri, poşetleri, hediye malzemeleri üzerine bir yer. Çok beğendim ama sinir de oldum, içerideki her şeyi alma isteğiyle zor baş ettim!

İnce tahta çubuklardan aldım, hani şu çay karıştırılanlardan. 100 tanesi 1,5 TL. Mum aldım ahşap çerçeveye eskitilmiş görüntü vermek için. Çok uzun bir süredir denemek istediğim birşey bu ama bir türlü fırsat olmadı, denk düşmedi. Artık mumlarım da var ki yapmam farz oldu :) Sonra bir tane de desenli bant aldım. Fotoğrafta çok net görünmüyor, çiçek desenli. Fiyatı 1 TL. Ama öyle aman ne ucuz demeyin, sanmıyorum ki 2 metreden uzun olsun. Başka renk ve desenlerde olanları da vardı ama içimdeki ilahi güç hepsini almaktan alıkoydu beni, sağolsun... Bir tane de el yapımı kalın kapaklı bir not defteri aldım ama onun resmini çekmeyi unutmuşum. Hem zaten ben onu bana örnek olsun diye almıştım, ben çok daha güzelini yaparım kine ki!!!

Pasajdaki son durağım, ki daha önce de defalarca gittiğim, doğal taşçı & boncukçu oldu. İşte burada en zor sınavlarımdan birini verdim ve o harika ama harika olduğu kadar da fiyatı az biraz yüksek olan doğal taş boncuklara hiiiiiiç bulaşmadım. Ama renkler harika, almak istese insan karar vermesi güç... Ben sadece iki tane zincir 3 dizi de küçük boncuk aldım.

Zincirlerin pek bir özelliği yok. Sarı ve gümüş renkte aldım. Boncukların renkleri ise tam benlik; yeşil ve mavi!!! Aslında aklımda bir fikir olduğundan değil daha çok renklerini beğendiğim için aldım desem yalan olmaz! Boncukların dizisinin uzunluğu bir karıştan daha kısa, fiyatı 2 TL. Birçok rengi de mevcut...


Bu arada Nilberk kendine kitap almış. Baktım onun elinde başka kitap var tamamlanmamış, hemmen dedim ki bunu ben okuyayım. Aslında elimde kitap olmadığından değil ya.... Bu internet çok kötü yav! Hele ipad + internet daha da kötü. Bir süre öncesine kadar gündüz fırsat bulamasam bile gece yatmadan mutlaka kitap okurdum ve bundan büyük keyif alırdım.

Ama şimdi?

Şimdi alıyorum ipad'i elime, hafiften radyo, önceden elektrikli batttaniyeyle ısıttığım yatağa bir keyif uzanıp  pinterest, wikihow... ne varsa tavaf ediyor sonra da uykum gelince pat yatıyorum. Eeeeeee? Hani kitap okumak??? Yok yooooook! Bir şekilde tekrar eski güzel alışkanlığıma dönmem gerek. Bunu da inşallah bu kitapla yapacağım :)))

Bu arada akşam eve dönerken Kuğulu Park'a bakalım dedik. Epeydir tamirat-tadilat vardı. Çocuk oyun alanı eklemişler, bankların sayısı artmış. Havuzdan ayrı bir yere küçük fıskiyeli bir yer yapmışlar... Ama kuğular duruyor, salına salına geziniyorlar sanki parka adını verdiklerini bilirlermiş gibi....



Oradan da Bahçeli ve eve geliş... Bu akşam James Bond yok! Gelince televizyonu açmadım bile. Müzik açtım hafiften, eskiler pop. En favori müzik türümdür. 60'lar, 70'ler, 80'ler pop.

Konu müzikten açılmışken haber vereyim efenim, bendeniz 14 Şubat'ı Yaşar seğrederek kutlayacağım! Evet! Buldum bir Yaşar konseri daha. Biletimi çoktaaaaaaan aldım bile....

Başlıkta bir de yeni projem demiştim. Ama bakıyorum ki saat neredeyse sabaha karşı iki olmuş, uykum gelmiş, yatağım çoktan sıcacık.... İyisi mi ben onu yarına bırakayım. Ama konu olarak söyleyebilirim ki tığla yaptığım birşey. Bir sürü yerde görmüşsünüzdür, hani kahve/çay kupalarının etrafına kumaştan veya örülerek yapılan şeyler var ya, işte ondan  örüyorum. "Şey" diyorum çünkü bunların ne şekilde adlandırıldıklarını bilmiyorum!

Muhtemelen yarına bitirir, bitmişini paylaşırım....

Bu arada karton bardak altlığı koleksiyonum ki en gözde koleksiyonlarımdan biridir, oldukça çoğaldı...

Not: Burası evimin koridoru olup tüm altlıklarım itinayla duvarda sergilenmektedir. Eve çocuklu misafir geldiğinde yüreğimi hoplatan bu koleksiyonumda öyle çok insanın emeği var ki... Bu vesileyle hepsine tekrar teşekkürler...

Neyse arkideşler...

Çoğunuz çoktaaaaaaaaan uyumuştur eminim...

O zaman herkeŞe tatlı rüyalar, deliksiz uykular...

Görüşmek üzere...

Sevgiler.










6 yorum :

  1. Ne de güzel yazmışsın arkadaşım :D Ben de uzun zamandır Tunalı'ya gitmiyordum şimdi senin sayende o tarafa gitme azmi geldi :D

    Sevgiyle kal :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ederim ki!

      Evet, gidin bence de. Gitmişken parkta oturup biraz "kuğu" seğretmeyi de ihmal etmeyin :)

      Sevgiler

      Sil
  2. :))eğlenceli bir post olmuşyine aldıklarında gözüm kaldı.en son ne zaman gittim ki kızlaya tunalıya.aldıkların çok cici aynı zamanda bir çok şey yapılabilir.hadi bakalım.koleksiyonunu bilmiyordum ama çok keyifli görünüyor daha da bir çoğalması dileğiyle diyeyim:)sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))

      Teşekkür ederim ki!

      Sevgiler benden size :)

      Sil
  3. Ah bu malzemeleeeer... doymuyor insan doymuyoooor :))))
    O çubuklarla neler neler yapılır, benim etiketlerde "Boğaz-dondurma çubuklarından" olanlara bi bak, fikir vermesi açısından...
    Motiflerini gene tığla birleştir bence, nakış orlonu ile birleştirebilirsin, siyah ile güzel olur gibi geliyor...
    Karton bardak altlığı koleksiyonu biryerlerden hatırlıyor gibiyiiiim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Banu,

      Koleksiyonumu elbette ki hatırlıyorsundur. Seni (iyi ki) buluşum da bu sayede olmuştu. Katkısına teşekkür ettiklerimden biri de sensin...

      Fikir almak için seve seve proCelerini ziyaret edeceğimdir :)

      Yarın akşam atkımı tamamlamayı planlıyorum. Hep birlikte göreceğiz artık!

      Sevgiyle kal.

      Sil