17 Aralık 2012

İKİ YENİ YIL KARTI DAHA..

Efeniiiiiiiiimmmm...!

HerkeŞe iyi haftalar...

Yılbaşı moduna girmeye başladığım şu günlerde dilerim iyisinizdir ve gıcık hava koşullarında rahat rahat işe gidip gelebiliyorsunuzdur... Çünküüüüğ hava durumu der ki, kar kapıdaymış, herşey daha kötü olacak!!!!

Heh heeeee....

Akşam akşam giriştiğim bu "bilinçli moral bozma" eyleminden sonra hala yazımı okuyorsanız eğer bugün 2 tane daha kart yapacağımı söyleyebilirim size... İkisi de kolay, ikisinin de yapımı pratik. Önce mavili olanından başlayacağım yapmaya. Bu arada Pazar günü (daha önce en az üç kere söylediğim üZre) Konya'daydım günübirlik ama oradan başka bir yazımda bahsedeceğimdir... Mavi renkteki kartı yaparken kullandığım malzemelerden bir tanesi hariç diğerleri önceki yaptığım kartlardan pek de farklı değil. Sadece açık mor gibi görünen ve mavi kartın üzerindeki kartı tırtıklı hale getirmek için kullandığım şeyleri daha önce hiçbir projemde kullanmamıştım, en azından burada sizinle paylaştıklarımda... Adı ne derseniz hiiiiiçbir fikrim yok derim size! Yurtdışından almıştım. Muhtemelen de rafta görüp beğenip almışımdır. Aranızda duyan bilen varsa eğer bunlarının adının ne olduğunu, bilgilendirirse sevinirim :) Sizin elinizde bunlardan yoksa eğer hiç sorun değil, sizin kartınız da "tırtıksız" olur canım!!! Dünyanın sonu değil ya!
 
Hadi siz şimdi resimleri bi takip edverin bakalım :) Bu arada yine her zaman ki gibi A+ boyutunda karton kullanarak oluşturdum kartı.
 

İşte bahsettiğim kağıdı "turtıklı" yapma gereci bu. Merdane gibi iki silindir bapca var. Bir tanesinde desenler dışa çıkık, diğer silindirde ise girintili. Kağıdı sokuyorsunuz içine, yanda ufak bir kol var, çevirince kağıt diğer taraftan tırtıklı-desenli olarak çıkıyor.






Evadan süsleri pritt yapıştırıcıyla gelişigüzel yapıştırdım ama yapıştırdıktan sonra iyice bastırmadım ki alttaki kağıdın düzleşmesine engel olayım...



Son olarak da simli yapıştırıcıyla yine gelişigüzel olarak süsleyerek kartı kurumaya bıraktım. Bu simli yapıştırıcıları artık her yerde bulmak mümkün... Kırtasiyeler, yapı marketlerin hobi malzemeleri satan kısımlar, çocuk elişi malzemeleri satan yerler, oyuncakçılar...

İşte de kartın bitmiş hali yandaki gibidir. Bundan beş tane de kuzenime yaptım. Böylece elimdeki yeni yıl temalı tüm evaları da bitirmiş oldum :( Seneye bakalım artık!!!

Yandaki de artık olmazsa olmaz "resim üzerinde oynama"m... Telefonuma da indirdim bu programlardan, oyna oyna bitmiyor! Seçenek çok, renk çok, fikir çok. Fotoğraf çektiğimde mutlaka bir tane de bu programlardan biriyle oluşturuyorum. Kartanesi ve resmin sol alt köşesindeki papatyalar da yine program vasıtasıyla ekleme yaptığım şeylerden...
 Neyse....
 
Gelelim diğer karta...
 
Yine resimleri takip lütfen!
 
Bu kağıt (öyle afili durduğuna bakmayın) defter kaplamak ya da hediye paketlemek için satılan kağıtlar var ya işte onlardan... Hani kırtasiyelerde falan rulo halinde bir kovaya doldurulup genelde kapı önlerine veya yanlarına konur... Hah! İşte onlardan... Evimin önündeki süpermarketten almıştım okullar açılmaya yakın kurdukları kırtasiye reyonunda. Yanlış hatırlamıyorsam da 2 TL civarındaydı...








İşte bu kartımın yapımı da bu kadar. Bir kurdele, bir desenli kağıt bir de mesaj yazısı, işte kart hazır. Bir kere yapmaya başladınız mı, eğer elinizde malzeme sıkıntınız da yoksa, fikirler birbirinin peşisıra geliyor. Birini tamamlamadan diğer yapacağınız kart aklınızda beliriveriyor..... Ya da ne bileyim, en azından bana öyle oluyor. Belki bunları yapmayı çok sevdiğimden, belki de internetteki sınırsız şeylere baka baka aklımda birşeyler kaldığından... Zaten kartınızın güzel ya da kötü olması diye bir durum yok... Önemli olan sizin elinizden çıkması, sizin emek, vakit harcayarak ortaya birşey çıkarmanız. Hiç sanmıyorum ki birileri sizin yaptığınızı bildiği bir kartı alıp da "hımmmmm... güzel ama keşke şurası şöyle olsaydı daha iyi olurdu" desin. Diyorsa da eğer, seneye siz siz olun, onu kart göndereceğiniz kişiler listesinden çıkarın, uğraşmanıza değmez... En azından ben böyle düşünüyorum...
Neyse....
 
Benden bugünlük de bu kadar demeden önce son birşey daha paylaşmak istiyorum Zelve'yi anlatırken bahsettmeyi unuttuğum...
 
Birincisi Zelve'deki hediyelikçiler diğer yerlere göre çok ucuz. 1 TL'ye çok güzel şeyler alabilmeniz mümkün. Gerçi ben gittiğimde hepsi açık değildi ama açık olanlar bile alışverişimi tamamlama yetti.
 
İkincisi orada nar-portakal suyu karışımı satan bir yer var, gözleme de yapıyor. Mutlaka oraya uğrayın derim. Hatta soda demlenen çaydan da içerseniz hiç fena olmaz!
 
Bir diğeri de giderseniz eğer ve o beyaz köpek yine oradaysa, benim yerime de çok çok çok sevin o köpeği, olur mu?
 

 
Tamam efendim...
 
Şimdi kaçtım ben!
 
Siz kalın sağlıcak ilen :)
 
Sevgiler
 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder