1 Aralık 2012

3. VE 4. YENİ YIL KARTLARI

Efenim yine merhaba...!

Siz bu satırları okurken ben inşallah Kapadokya'da geziniyor ve hatta hala bu mevsimde varsa eğer, balona biniyor olacağım!!! Kapadokya'ya daha önce gitmiştim yıllar önce ama balona binmemiştim. Olabildiğince geziyor olacağım. Hacı Bektaş da görmek istediğim yerler arasında. Tabi 3 güne ne kadar yer sığdırabilirim bilmiyorum ama yapıciiiiim bişeyler artık!!!

Tabi orada boooooooool bol fotoğraf da çekerim şimdi ben. Hem Facebook'a koyarım, Instagramda paylaşırım, bir de burada ballandıra ballandıra anlatırım! :) Bu arada Instagram demişken olur da bakalım resimlerine, takip edelim, bu vesileyle Instagram dünyasına adım atalım derseniz eğer arama kutusunda demetdemetdemet diye aratmanız yeterli olacaktır... Bir kere bulaştınızmı aynen Facebook gibi, günde birkaç kere kontrol etmeden geri duramıyorsunuz :)

Dün akşam tiyatoraya gittim! CerModern'de. Tek perdelik bir oyundu "Hayvan Çiftliği". Daha önce CerModern'e gitmemiştim, bilemediğim için taksiyle gittim ama gördüm kiiiiii kocaman bir otoparkı varmış. Yani benim gibi ilk defa gidecek biri varsa ve arabayı nereye bırakırım diye düşüneniniz olusa hiiiiç tereddüt etmeden binin arabanıza gidin. Sağdaki resim ise oyundan önce aldığım broşürden küçük bir kısım. Hani olur da oyunun konusuyla ilgili fikir edinmek isterseniz eğer...

Neyse,,, gelelim bugünkü kartlarımıza... Son bir kaç seferdir hep kart yaptığımın farkındayım. Ara verip devam edeceğim. Bugün de zaten 2 tanesinin yapımını göstereceğim. Arada birkaç tane farklı fikrim var zaten...

Yapacağım kartlar aşağıdakiler... Önce kırmızı olanından başlıyorum.

Lütfen fotoğrafları takip edin.
 
Ve şunu da aklınızda tutun ki benim delgeç ya da onun gibi bir takım araçlarla yaptığım şeyler, eğer o araçlar sizde yoksa, yapılmayacak çok imkansız şeyler değil. Sadece sizin daha fazla vaktinizi alacak ya da daha fazla uğraştıracak şeylerdir. Zaten yaparken de ben alternatif olarak nasıl yapabileceğinizi de belirtmeye çalışıyorum genelde... Hazırsanız başlıyalım...
 
Bu son aldığım şekilgeçlerden, abimin gelirken getirdiklerinden. Tek yaptığı küçük delikler açmak. Bunu almadan önce aynı işi ben normal delgeçle de yapabiliyordum. Hani şu ofislerde kullandığımızdan. Önce yerlerini kurşun kalemle belirliyordum, sonra da tam üzerlerine gelecek şekilde deliyordum. Yani böyle bir şekilgeciniz yoksa hiiiiiiiiiç dert etmeyin lütfen... (Ama benim var diye kıskanabilirsiniz, sorun yok!!!!)  :)))))

Sonra açtığım bu deliklerin büyüklüğüne uygun kalınlıkta bir kurdeleyi yukarıdan aşağıya kadar deliklerden geçirdim...
 
Sonrasında ise yazıcıdan çıkardığım kar tanesi deseninden ince bir şerit halinde keserekkurdeleye paralel olarak yapıştırdım. Aslında bu ince şerit resmi desenli bant haline getirdim... Bundan sonra yapımını anlatacağım şey bu desenli bantın nasıl yapılacağını anlatmak olacak. Ama şimdilik çıktı alıp prittle yapıştırmanız da aynı işi görür...

Ardından yine taaaaaaaa geçen kış tığla ördüğüm kardanadamlardan birini kartın orta yerine yapıştırdım. Bunun için yapıştırıcı olarak uhu kullandım çünkü pritt iplerde pek başarılı bir sonuç vermiyor kanaatimce!!! (pek bilmiş bir ifade oldu, farkındayım!)... Neyse...

Eğer sizin kar tanesi şekilgeciniz yoksa, bunun yerine minik yıldızlar kesip pekala onları kullanabilirsiniz...


Efenim bu aleti yurtdışından almıştım. Şeritlere harf basan şeyler serisinden... Zaten DYMO'nun her türlü ürünü beni benden alıyor ya, neyse... Yaşı ben gibi olanlar (yani 40 dolayları) mutlaka bunları bir yerlerden hatırlayacaktır. Ben öğrenciyken hep görürdüm bunları ofislerde, dosyalarda, zımbaların delgeçlerin üzerinde (karışmaması için)

Benim de bunu almam çok tesadüf olmuştu. O kadar da ucuzdu ki şaşarsınız. Burada neredeyse sadece bir rulo şeridinin satıldığı fiyata hem yazan kısmını hem de dört tane şeritini almıştım... Bizde de hemen herşey var artık ama çok pahalı... Bu "yazıcı"mla iki tane yazı çıkardım. Hazırladığım kartlarımın çoğu yurtdışındaki tanıdıklarıma gideceğinden mesaj kısımlarını hep İngilizce yazdım, siz istediğinizi istediğiniz dilde yazabilirsiniz elbette... hatta bu yazıcıdan yoksa keseceğiniz ince kağıtlara yazacağınız dilekler de aynı işi görür ki!

İşte ilk kartım hazır! Yani bugünün ilk kartı, aslında toplamda üç oldu! Yapacağım sayı epey fazla... Şimdi bir de annem çıktı! Neymiş efendim, onun yollayacağı yerler de varmış, o da herkese tek tek göndermek istiyormuş... Anlaşılan benim daha yapmam gereken çoooooook kart var :) Bu arada farkettim ki benim kardan adamımın şapkası yok! Resmen kel! Ben ekleme yapmadım ama siz isterseniz eğer siyah renkli bir kartondan keserek şapka yapabilirsiniz...
Yaptığımız kartlar çotaaaaaaaaan 3 tane oldu bile!
 
 
Şimdi gelelim o zaman bugün yapacağım diğer kartın yapılışına...
 







Bu "sticker"ları da yurtdışından almıştım ama burada da kolaylıkla bulabilirsiniz. Renk olarak bizde çok fazla seçenek yok ama beyaz renk alıp kalın uçlu fosforlu kalemle boyayarak istediğiniz renkte yaratmak da zor değil...  :)

Simsalabimsoooooooooooooo! İşte bir kart daha hazır. İsterseniz bu kart üzerindeki yuvarlakların içerisine gülen yüzler yapabilir ya da yeniyıl dileklerinizi yazabilirsiniz de... Ben renklerinden dolayı yılbaşı kartı kategorisinde hazırladım bunu. Yoksa farklı renklerde farklı günlerin kartı da olabilir elbette! :)

 
Yaptığım kartlar bunlar... Seçin beğenin artık!
 
 
 Bunlar da üzerinde oynadığım resimlerim :)
 
 
 

 
Efeniiiiiiiim.... Bir günün daha sonuna gelmiş bulunmaktayım. Her nerede ne yapıyorsanız eğer tadını çıkarın, mutlu olmaya çalışın. Zaten mutluysanız eğer daha da mutlu olun...
 
Herkeşe kuccak dolusu sevgiler & öpücükler
 
Kalın sağlıcak ilen... 
 
 
 
 

4 yorum :

  1. ne kadar güzel olmuşlar.çok beğendim.ellerinize sağlık.alacak olanlar çok şanslı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Alanay,
      Cok tesekkur ederim... Kartlarimi alacak olanlar belki sanslidirlar dedigin gibi ama ben de kendimi sansli goruyorum ki bu kartlari hazirlayip gondermeye deger insanlara sahip oldugum icin...
      Cok cok sevgiler :)

      Sil
  2. Güzel ellerin dert görmesin canım benim çok güzeller :))Güzel bir hafta geçirmen dileği ile, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efenim! Çok teşekkür ederim. Dilekleriniz tuttu sanırım, çok güzel bir hafta geçiriyorum :) Siz daha iyisini geçirin inşallah!!!

      Sevgi bizdeeeen!

      Sil