29 Kasım 2012

YENİ YIL KARTI - BU DA 2 -

Efeniiiiiiiimmmm...

Merhaba herkeşe yine yeni yeniden...

Umarım herkes iyidir... En azından "dün"den daha iyidir...

Ben iyiyim çok şükür... Hayatın anlamını çözmeye, "neden geldik" sorusuyla başetmeye çalıştığım şu günlerde sanırım beni en çok mutlu eden şey burada paylaştığım şeyleri yapmak... Galiba dünyadaki en güzel duygulardan biri insanın sevdiği birşeyi haparken aldığı keyif olsa gerek... Bu bakımdan ben şanslıyım...

Neyse, bugün de yine bir kart yapımı var. Neleri kullandığımı burada tekrar anlatmayacağım. Bir önceki kart yapımına göz gezdirirseniz eğer elimdeki HERŞEYİ kullandığımı göreceksiniz... :)

Bu arada başlamadan şu anki pozisyonumu anlatıyorum: Sıcak bir kupa kahve, televizyonda CSI:New York (daha önce izlediğim bir bölümdü ama olsun, dört kere izlediğim bölümlerim bar benim!), kucağımda bilgisayarım ve dışarıda soğuk ama güneşli bir hava. Daha ne isteyeyim!!!

Bu arada belirtmek istediğim birşey daha var; bir önceki kartı, bu kartı ve bundan sonraki kartları temel olarak hep A4 büyüklüğünde kartonu ikiye katlayarak oluşturdum. Bunun için de Tchibo'dan aldığım ve burada bahsettiğim kartonları kullandım. İyi ki almışım, hazır, istediğim boyda kesilmiş...

Resimleri takip lütfen...



Ah şu şekilli delgeçler, nam-ı diğer şekilgeçler, olmasa ne yapardım bilmiyorum. İnsanın işini öyle kolaylaştırıyorlar ki! Çizip kesmek yerine pıt, istediğin şey karşında. Çok şekilgeçim var, biliyorum ama en az bir bu kadar daha olsun istiyorum! Offffffff bu aralar abimin de gelme planı yok ki!!! Gerçi bu büyük çam ağacı deseni şekilgecini buradan, internetten satın almıştım..


Düğmeleri yapıştırırken likit yapıştırıcı tercih ediyorum çünkü birkaç kere prittle yapıştırdığımda biraz zaman geçince kolayca yapıştıkları yerden çıktıklarını farkettim...

 
Elimde bir sürü yılbaşı temalı çıkartma vardı, onları da kullanmak istedim...





İşte bir önceki kartımla şimdiki kartım... Bakalım neler çıkacak? Hep diyorum ya, herşey hayalgücünüzle sınırlı. Geniş bir hayalgücünüz varsa eğer yapacağınız şeyler de sınırsız... Internet sonu gelmez bir kaynak. Hergün yepyeni şeylerle karşılaşmanız mümkün. Biraz gözlem + hayalgücü = inanılmaz güzel şeyler!


Bu da olmazsa olmaz instagramla çektiğim hali...
Eveeeeeeeeeet...
 
Bugünlük de benden bu kadar...
 
Birazdan hazırlanıp çocukların yanına gideceğim. Çocuklarım = Annem + Babam! Arada bahsediyorum, e o zaman resimlerini de görün benim afacan çocuklarımın :) Onların gönüllerini hoş edeceğim, ondan sonra da CerModern'de kuzenlerimle tiyatroya gideceğim. Ankara'ya döndüğümden beri sanırsam en hareketli haftamı yaşıyorum bu hafta.
vHaftasonunda da uzun süredirçok istediğim bir planı hayata koyacağım inşallah... Anladım ki artık "planlar siz birşey yapmadıkça gerçekleşmiyor!!!" Taaaa ki siz onları yapmak için adım atana kadar...
 
Kuvvetle muhtemel "haftasonu planım"dan önce bir kere dha görüşürüz ama olur da görüşemezsek eğer;
 
HERKEŞE ÇOK GÜZEL HAFTASONLARI DİLİYORUM... SAĞLIKLA, SEVDİKLERİYLE BERABER VE HUZURLU...
 
 
Kalın sağlıcak ilen :)

2 yorum :

  1. Allah sağlıklı ömür versin "çocuklar"ına, gerçekten de çocuğun oluyorlar bir yaştan sonra, benim de var ya küçük bir kızım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bilmem miiiiii? Sizin ki hele tam pamuk kız!!! Allah hepsine sağlıklı ömür versin inşallah...
      Sevgiler.

      Sil