4 Nisan 2011

YAPBOZLU ÇERÇEVE


Evde bir sürü boş çerçeve vardı, hani şu düğünlerde resim çektirirsiniz de çerçeveyle verirler ya. Üzerinde de fotoğraf firmasının reklamı falan vardır. Veeee bir de birkaç parçası eksik olan bin parçalık yapbozum.






Gerekli Malzemeler:
-Boş çerçeve (bana sevdiğim bir Türk filmini ve güzel müziğini hatırlattı)
-Yapboz parçaları
-Slikon tabancası
-Sevdiklerinizle çekilmiş güzel bir fotoğraf.




İşlem yine çok basit. 

İsteğinize göre yapboz parçalarını karışık renkte ve ya aynı tonlarda seçebilirsiniz. Slikon tabancasıyla çerçevenin kenarlarına aynı hizada olacak şekilde yapıştırın. İstersenin yapboz parçalarının rengine uygun olarak çerçevenin zeminini boyayabilirsiniz. Ben boyamak yerine iki kat yapboz parçası geçtim tüm kenarlara. 

Slikon çabuk kuruduğu için kullanacağınız parçaları önceden belirleyip ayırmanız daha iyi olacaktır. Yapıştırma işlemi bittikten sonra isterseniz parlaklığı artırmak için vernik kullanabilirsiniz. Ben böyle küçük alanlarda-sanırım biraz da temnbellik- vernik yerine oje parlatıcısı kullanıyorum. Sürmesi kolay, kuruması çabuk. Bazı yapbozların üzerleri zaten oldukça parlak, bunlara vernik sürmeye gerek bile yok.

Son olarak kurumasını bekleyin, içerisine fotoğrafı yerleştirin,istediğiniz yere koyun ve gelene geçene "bunu ben yaptım" deyin!.

Sayfanın başındaki fotoğraf annem, babam, abim, eşi, kızı ve şahsımdan oluşan aile fotoğrafı. Kalabalık bir aile değiliz. Hele ki abimlerin çoook uzakta yaşadığını düşünürsek...








Nasıl?

Kolaymış değil mi...?

Bu da bayıldığım bir sakızın bayıldığım sözlerindendir.

Hatırlayanınız var mı bunları? :)

Eh... Benden bu kadar...

Kalın sağlıcakilen efenim... :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder