8 Nisan 2011

TCHIBO


Tchibo... En sevdiğim mağaza. Bu arada ben "çibo" olarak telaffuz ediyorum ama "şibo" diyenler de var. Açıldığından bu yana, daha doğrusu kuzenimin dikkatimi oraya yöneltmesinden bugüne, her temasında en az beş kere mağazasına girip çıktığım, satılan herşeyi almak istediğim yer... Büyük şehirlerde yaşayanların, hele ki alışveriş merkezlerine gidenlerin çoğu haberdardır bu zincir mağazadan.

Tchibo Almanya menşeili ve yaklaşık 10 günde bir, satılan ürünün teması değişiyor. Hele ki son zamanlarda benim en çok sevdiğim renge sahip ürünleri vitrine çıkarıyor, herşeyi alma isteğimi daha da körüklüyor ki sormayın! Acil hediye alınması gerekn durumlarda benim için tam bir cankurtaran.

Aldığım şeyleri en son kırıntısına kadar kullanıyorum. Şöyle ki; ürün aldığımda verdikleri torbaları annemlere birşey getirip götürürken, kutularını, biraz ekleme çıkarma işleminden sonra, hediye alıp verirken, aldığım şeylerin içinden çıkan kartonları diğer projelerde kesip yapıştırmada, kargo siparişlerimde gelen kolisini başkalarına koli göndermede kullanarak... Geri dönüşümü seviyorum!

Bu arada Tchibo'nun kahveleri de çok güzel. Ben "instant" yani sıcak suya karıştırılıp içilen kahvelerini kullanıyorum evde. Ama birkaç kere oturup denediğimde filtre kahvesinin de güzel olduğunu söyleyebilirim.

Eğer bulunduğunuz yerde Tchibo yoksa web sitesinden de alışveriş yapabilirsiniz. En kısa sürede gönderiyorlar, eksiksiz, çabuk ve sağlam. İsterseniz her temanın kataloğu e-posta ile de ulaştırılıyor. Bunun için yapmanız gereken çok basit : katalog için

http://www.tchibo.com.tr/
Başta da dedim ya; Ben Tchibo'yu çok seviyorum :))

Tchibo Türkiye


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder