20 Nisan 2012

KURDELE GÜL

Efenim... 

Merhaba faslına başlamadan öncelikle şunu belirtmek istiyorum;

1. Geniş ipekli şerite
2. Belli bir biçim verilmiş saça veya giysinin yakasına takılan ince kumaşa
KURDELE denir (bakınız TDK sözlüğü). Buna kurdela veya kurdale denmez. Hele hele kurdaaale hiç denmez!
Eveeeeeeet!!!

Merhabalar herkeşe. İyisinizdir inşallah. Ben mi? Gayet iyiyim, herşey yolunda. Blog sayfama aktarmalarım neredeyse bitti sayılır. Sağ bileğim bilgisayar mouse'una artık yapışık şekilde dolanmıyorum bu arada :) Hani haberi olmayan falan varsa eğer benim sayfam normalde http://www.mysunnyfunnydays.com/ adresindeydi. O adres ve sayfa hala geçerli ama burası da var! Blog'da yeniyim :)

Bugünkü proCem rengarenk. Benim için yapması çok keyifli oldu, umarım siz de beğenirsiniz...

Şimdi siz tahmin ediyorsunuz ki ben bu güllerin nasıl yapıldığını anlatacağım... Ama hayır! Bununla ilgili olarak size Youtube'dan harika linkler vereceğim, benim burada resimlerle anlatmamdan çok daha açıklayıcı ve kolay olacak sizin için... 

Ben sadece birkaç fikir vereceğim acaba nerelerde kullanılabilir bu kurdele güller diye. Ve tabi her zaman olduğu gibi yine yaptıklarımın resimlerini koyup sizi kıskandırmaya, özendirmeye falan çalışacağım. Konsept aynı yani :))))





Aşağıdaki resimlerden bazıları çift. Diyeceksiniz ki neden kine??? Şu sebepten dolayı çiftler: çünkü makinem resimleri bir türlü gerçek renklerinde çek-mi-yoooor. Ben de sinir oluyorum. İnadına iki fotoğrafı birden koyuyorum. Bu inatlaşmadan fotoğraf makinamın haberi var mı bilmiyorum ama şimdilik durum bu! İdare edin artık!

Mesela aşağıdaki iki resim aynı ama gelin görün kiiiiiii renklerin birbirleriyle alakası yok!












Özendiniz mi yoksa yeterli olmadı mı daha?
?
?
?
?
.......

Peki siz bilirsiniz o zaman, devam ediyorum :)




 Ben bu kurdele gülleri çoğunlukla saç aksesuarları yaparak değerlendirdim ama daha başka bir sürüüüüüüüü fikir oluşturulabilir. 

Hatta eminim ki daha şimdiden sizin aklınıza bir sürü şey gelmiştir bile! Hani olur da paylaşırsanız sevinirim ben...

Benim fikirlerim bunlar... Resimlerden kolayca takip edebilirsiniz...







Bu diğer bir fikir...
Elimde düz şerit şeklinde taç yoktu ne yazık ki... Olsaydı önce onu kurdeleyle kaplayacak sonra da gülü yapıştıracaktım ama olmadı. Fikri aldınız ama siz. Gülü yapıştırırken yine sıcak silikon kullandım. Bu arada burada kullandığım gülün kurdelesi diğer gülleri yaptığımdan daha kalın. Eh haliyle gülün büyüklüğü de diğerlerinin yaklaşık iki misli.







 Bu arada tüm samimiyetimle şunu belirtmek istiyorum kiiii; evet, yandaki resimdeki benim. Evet ayrıca o acayip saçlar da bana ait. Ama normalde öyle değil saçlarım...

Vallahi değil! 

Yukarıdaki resimlerde de göreceğiniz üZre az önce saçlarım topluydu. Genelde de hep toplarım zaten çünkü çok dökülüür. 

Neyse, toplu saçlarımı açıp, taramayıp, tacı takıp, fotoğraflayıp, nasıl olmuş diye kontrol etmeyip buraya koyuncaya kadar aslında ben de durumu fark etmemiştim ama elimde "güllü tacımla" çekilmiş başka fotoğraf olmayınca mecburen bunu kullanmak zorunda kaldım. 

Herşey sanat için arkadaşlar! Yoksa normalde ipek gibi süper saçlarım vardır, biline... :)))


Üçüncü birşey daha vardı yaptığım ama moooleef onun resimlerini çekmeyi unutmuşum. Akşam olduğu için resimler hep gölgeli çıkıyor. O sebeple yarın aynısından bir tane daha yapıp onu da yayınlayacağım efenim...

Bu arada şurada bahsettiğim bir gardenyam vardı hatırlarsanız... Hani şu bir türlü açmak bilmeyen ikea'dan aldığım gardenya! Tataaaaaaaaaaaaaam! Bir sabah bana sürpriz yaptı ve ilk çiçeğini verdi.

Normalde bilenler bilir, pek öyle çiçekle böcekle işim olmuyor. Bakamıyorum, unutuyorum falan falan. Ama nedense buna pek bi kanım ısındı. Hayatımda da sahip olduğum, bakabildiğim ilk saksı çiçeğidir kendisi. Herhalde sonunda bunu farketmiş olacak ki 4 ay üzerine çiçek açtı! Ben de sevindim :))




Heeeeey! Bu arada kimse uyarmıyor ki beni "hani ne oldu kurdele gülün yapımını anlatan Youtube linklerine" diye...

Ama olmaz ki! Herşeyi hep benden beklemeyin siz, aldığınız şeyi aldığınız yere koyun. Sizden iş isteyen yok, yeter ki bana iş çıkarmayın...
.................... (sessizlik)
??????????
..................... (bir sessizlik daha)

Allahım! 

Birden "annem" oluverdim.

İmdat!

Herşeyi... ile başlayan ve ....iş çıkarmayın diye biten cümlelerin patenti tamamen anneme ait olup çocukken abimle kendisinden en çok işittiğimiz sözlerin başında gelmektedir. Armut dibine düşermiş... Yoksa....? Yoksa...? Ben de mi...?

Offffffffffff.... yine konuyu saptırıyorsunuz. Youtube linkleri aşağıdakiler. 

Bu arada şimdi hatırladım, vaktiyle Derya Baykal da çılgınlar gibi yapardı bu güllerden değil mi, özellikle de kağıttan olanlarını. Hey beeee, ne günlerdi...!

Linkler burası, burası ve burası.

İnternette yabancı sitelerde bir bakayım derseniz eğer "ribbon rose" diye aratın efenim...

(ribbon=kurdele, rose=gül)

Efenim...Benden bugünlük de bu kadar... Yarın projemin eksik kalan kısmını da yayınlayacağım.

Çok güzel bir haftasonu geçirin inşallah! Aaaaaaaa! Unutmuşum! Pazartesi günü de tatil olacak değil mi? Ne güzel...! Gerçi bana hergün tatil ya :)
Herşey gönlünüzce olsun.

Hayatı "an"da yaşayın!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder