22 Mayıs 2011

KURDELE ÇİÇEK ÖRNEKLERİ

Yarına bunların nasıl yapıldığını anlatacağım. Şimdiden bir sürü, rengarenk örneklerini koyuyorum ki canınız çeksin, bilmiyorsanız merak edin, bissürüü yaptığım için bana sinir olun falan falan... :)



Bunları kullanabileceğiniz yerler ise tamamen hayal gücünüzle sınırlı. Benim en çok tabiiiiy ki de hediye kutuları ve hediye paketlerinin üzerine yapıştırarak kullanıyorum.




Karışık gibi gelmesin sakın size. Yapılışları (siz de göreceksiniz) aslında çok kolay. Kolay ve zevkli. "Yaptıkça yapası geliyor insanın canım" türünden bir aktivite bu!




Ayrıca elde tek kalmış, boncuk, küpe, düğme gibi parçaları da çiçeklerin ortalarına yapıştırma suretiyle değerlendirmek için de ideal.



Hangi genişlikte olursa olsun tüm kurdelelerle yapabilirsiniz bu çiçekleri. Ben çiçek diyorum ama aslında fiyonk kelimesi daha mı uygun ne? Bilemedim.... siz hangisini uygun görürseniz o şeklide adlandırıverin :)



Bir de illa ki yeni kurdelelerle yapacaksınız diye bir kural da yok! Şeker, çikolata paketlerine sarılmış olan veya çiçek demetlerini bağlayan kurdeleleri de ütüleyip rahatlıkla kullanabilirsiniz. Mesela bu yandaki sarı olan simli kurdele, gelen bir hediye kutusundandır.





Bu fotoğrafları çekeli birkaç hafta oluyor. Aşağıdaki resimdeki çiçek çoktaaaaan anneler günü hediyesine ek olarak bir "botro" renk meraklısına gitti bile!





Artık diyorum ki bu kadar resimden sonra kesin sizin de canınız bunlardan birkaç tane yapmak istemiştir... İstemiştir değil mi??? :))





Bendekiler bu kadar. Çok yakında yapılışları ile yeniden buradayım.

Beklerim efenim...

Bu arada güzel geçen bir haftasonu oldu benim için. Bahsetmiştim çok sevdiğim bir arkadaşımın nişanı var diye. Çok güzel oldu. 

Katılanlardan birinin geçirdiği hafif bir trafik kazası herkesi ilk başta üzdüyse de neyse ki iyi oldukları haberinin ve sonradan kendilerinin de gelmesiyle herşey çok daha güzel oldu.

Çok oynadık, zıpladık, eğlendik ve hepimizin dilinde aynı dilekle geceyi bitirdik: ALLAH TAMAMINA ERDİRSİN, HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN SEVGİLİ ASLI FERİT...

Ve tabiiiiiyki Pazar günü ve şampiyonluk maçı. Her ne kadar "futbol bana ters kardeşim, ne o öyle bisssürü adam bi topun peşinde koştur da koştur" modunda bir bakış açısına sahip olsam da Fenerbahçe'nin şampiyon olmasına sevinmedim değil... :)

Bunun üzerine Fenerbahçe Marşı güzel gider derseniz eğer, tıklayınız.

Artık hergün hergün tekrarlamama gerek yok, Ankara yine bulutlu, yine yağmurlu... Dün de yağdı ama hiçbir ıslaklık beni nişan töreninde simli bantlı ayakkabılarımı giymekten alıkoyamadı :)

Herkese güzel bir hafta diliyorum...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder