2 Nisan 2011

HEDİYE KUTUSU İÇİ İÇİN


Başlık için epey düşündüm ama daha uygun birşey bulamadım... Fikri olan?

Aslında bu hem hediye paketiyle ilgili hem de bir çeşit geri dönüşüm projesi.

Çünkü kullanacağımız kağıtlar dergi sayfaları. Hediyeyi aldınız, kutusu var hatta kendi elinizle etiketini de yaptınız ama o da ne? Hediye kutusu hediyeden biraz büyük mü ne? Üzülmeyin, çaresi var...! Boşluklar kolaylıkla dodurulur.

Gerekli Malzemeler:

-Kağıt öğütme makinası. Bende elle çalıştırdığım bir tane var, çok güçlü değil
ama kağıt öğütmek için uygun. Gittigidiyor'dan almıştım, yaklaşık 15 liraydı
geçen sene. Elinizde olmayabilir ama şimdi neredeyse hemen her şirkette
mevcut evrak imha için. Belki bir arkadaşınızdan rica edebilirsiniz size bir
torba getirmesi için.
-Okunmuş dergi & gazete. Ben genelde dergi sayfalarını kullanıyorum, gazeteler
elime boya verebiliyor.
-Hediye kutusu
-Hediye







Öncelikle hediyeyi koyacağınız kutuyu hazırlayın. Ben genelde bu tür durumlarda önceden hazırladığım kutuları kullanıyorum, yani birşey satın aldığımda gelen ama benim üzerini kapladığım kutuları. 

Sonra gözden çıkardığınız dergi veya gazeteleri kağıt öğütme makinasından geçirin. Bu arada hatırlatayım, dört beş sayfanın öğütülmüşü bile küçük boy bir kutuyu doldurmaya yetiyor. Resimde gördüğünüz 4 sayfadan ibaret.





Önce bir miktar kutunun tabanına koyun bu öğütülmüş kağıtlardan, ardından hediyenizi, en sana bir kat daha şerit kağıtlardan. Kutuyu dikkatlice kapatın. Bu sırada inatla bazı kağıt parçaları dışarı taşmak için uğraşsa da siz elinizle içeri doğru itin, olmadı makasla kırpın!



Kutunun üzerini dilediğiniz gibisüsleyin ve son olarak hediye etiketini de ekleyerek gururla eserinize bakın!

Baktıktan sonra da ağzını kapatın ve gitmesi gereken yere ulaştırın...

Kalın sevgiyle...




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder