18 Nisan 2012

ARTIK BENİM DE BİR BLOĞUM VAR!!!



Eveeeeeeeet.... 

"öylesine" diye başlayan kendi kendime web sayfası projem ne güzel ve ne mutlu bana ki insanların az da olsa ilgisini çekti, mutlu oldum, devam ettim. 

Sonra bir sürüüüüüüüü blog sahibi dedi ki takip açısından keşke blog altyapılı olsaydı... Sonra kimileri de dedi ki keşke her projenin altına yorum bırakabilseydik...

Önceleri direndim! Hayır olmaz dedim! Hem isim satın aldım, hem de domain, blog'a ne gerek var diye... Ama boşuna direnmişim... Kuzu kuzu ben de bloğumu kurdum. Bu arada bir süre ikisini birden götüreceğim. 

Sonrasında ne olur, ne yaparım bilemiyorum!!!
Gelelim blog oluşturmaya... Pek bi kolay görünürdü gözüme blog. Aman, herşey hazır ne var ki bunda derdim. Derdim ammaaaaaaa.... gel gör ki yedi bitirdi beni bu blog hazırlama!!! 

Bir haftadır "resssssssmen" daraldım, bunaldım, çatladım, fenalık geldi, ofladım, pufladım web sayfamdakileri bloğa kopyalarken. Bunun kolay bir yolu var mıydı???? Bilmiyorum!!! Varsa da sakın söylemeyin, yoksa sinir olurum size.

Teker teker herşeyi kopyala-yapıştırla taşıdım. Hadi bu kadarla olsa neyse... Allahım! Resimleri bir türlü istediğim yerlere yerleştiremedim, resimlerin üzerine yazı yazamadım, format değişikliklerine izin vermedi, düzenlediğimle yayınlanan apayrı oldu, bilgisayarım dondu.... Falan falan falan... 

Üç kere bilgisayarı pencereden atma, iki kere de kendimi atma girişimim oldu ama tuttum kendimi. Olmaz dedim kendime, hayranlarım var benim, takipçilerim var. Onları yüzüstü bırakamam. Beni onlar var etti, bugüne onlar getirdi, şimdi sırt çevirmek olmaz!!!!

Tamam biraz havaya girmiş, biraz da birkaç e-mail aldım diye kendimi birşey sanmış olabilirim ama şunu söylemeliyim ki çok keyifli bir duygu!!!! Siz de deneyin efenim, kendi kendinizi pohpohlayın ve tadını çıkarın. Tamam, fazla uzun sürmüyor ama yine de denemeli :)))

Normalde kullandığım web sayfamın adresine gelince.... Yine "MY SUNNY FUNNY DAYS". Yani "benim güneşli güzel (eğlenceli, keyifli) günlerim"
Linkini de vereyim, belki oradan takip etmek isteyebilirsiniz efenim... Projeler birebir aynıdır.

Bu arada şöyle garip bir durum da var. Blog sayfamda (burada) verdiğim linkleri yani kendi projelerime verdiğim linkleri henüz yenileyemediğim için blog sayfamdan diğer sayfama bir sürü bağlantı var. Biraz ferahladıktan sonra innnnnşallah o linkleri de güncelleyeceğim... İnşallah... :)

Son bir hafta içerisinde "blog" çalışmalarım dışında (!) günlerim hep bilgisayar başında geçti. Yıllardır bilgisayar kullanırım ama bu kadarı da fazla... O kadar çeşitli, ilginç, güzel, değişik şeyler yapmayın kardeşim! Alamıyoruz başımızı yaptıklarınızdan! Dışarı bile çıkmak istemeyeceğim neredeyse, hergün annemlere gidip gelmem olmasa...! Hastalıkta zorunlu evdeydim, anladık. 

Eeeeeeee? 

Şimdi bu durum neyin nesi? 

Hasta da değilim çok şükür????

Bahane hazır:

BAHARDANDIR...!

Bi de aşık oldum mu tamamdır!
Neyse, benden bu kadar. Projem hazır. Allı güllü birşey. Bir iki güne hazır ederim hem buradan hem de bloğumdan (heh heeeeeee) takip edebilirsiniz efenim :))))

Kalın sağlıcakla, sevgiyle, güler yüzle, keyifle, neş'eyle....

Sevgiler :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder