19 Ekim 2011

KALP ŞEKLİNDE ATAŞ YAPMA (2 çeşit)

 
Tataaaaam...!

İşte yine ben ama bu sefer tam planladığım şekilde ve günde.

Yapması çok zevkli, zevkli olduğu kadar da kolay bir proje. Malzemesi ise hemen her evde bulunan birşey: bir parça tel! Hele ki çocuklu bir aileyseniz bunu beğenenlerin çok olacağı kesin! Ama başlamadan önce neden bunu yaptığımın hikayesini anlatmak istiyorum...

Bahsetmiştim daha önce yazın yurtdışına abimin yanına gitmiştim diye. Benim için tam bir cennet! Hiç ummadığınız yerlerde öyle küçük şeyler çıkıyor ki karşınıza, aklınıza binbir türlü fikir geliyor. İşte bu proje de bu küçük şeylerden biriyle bağlantılı; aldığım renkli ataşlarla!!!




Hediye kartı almak için girdiğim bir mağazada görüp almıştım bu ataşları. Daha bir sürü çeşiti vardı da ben sadece bu ikisini almıştım.





Resimlere bir bakın.... ve evet.... evet itiraf edin bayıldınız ataşlarıma, hatta kıskandınız bile değil mi sizde yok ben de var diye...!

Ah.... evet biliyorum, saklamayın duygularınızı, görüyorum şu an hepinizi....!

Neyse....  :)

Biiiirsürü yerde kullandım bu taşları ataş amacının dışında; kolye küpe olarak, kitap ayıracı olarak... falan falan. İnanmadınız mı? Peki, bakınız alttaki resimler:







Bunu da bu tür kullanıyorum kitap ayıracı niyetine...

Bol bol resim koyuyorum ki kıskandıkça daha çok kıskanın diye sevimli ataşlarımı! Ama merak etmeyin birazdan en azından kalpli olanın yapılışını göstereceğim :)





Neyse, bu kadar reklamdan sonra sonunda başlayalım projemize. Hem ben de yapmak istiyorum bir sürü bunlardan. Aldıklarım bitmek üzere mooolesef...!

Demin de söylediğim gibi bize gereken sadece bir parça tel, hepsi bu!



Yapacağımız ataşı biraz açarak resimledim ki ne yapacağımız daha net anlaşılsın...



Resimleri takip ederek kolaylıkla siz de yapabilirsiniz...






Bu arada kalemi ne amaçla kullandığımı soracak olursanız eğer kalbin yuvarlak kısımlarını kıvırmak için şeklinde olacaktır cevabım.

Tataaaaaam!

İşte ataşınız hazır. Sağdaki orjinali, soldaki ise benim yaptığım... Benim ki daha güzel olmuş değil mi? Eminim ki sizin yaptıklarınız da benimkinden güzel olmuştur/olacaktır...



İlla da renkli telimiz yoksa başka telden olmaz mı peki? Bal gibi de olur efenim...










Gelelim diğer kalpli ataşa. Fikir bana ait değil, başka bir siteden. Zaten yapılışı öyle güzel anlatılmış ki benim burada ayrıca izah etmeme gerek bile yok. 

Adres howaboutorange. Çok güzel bir site, mutlaka inceleyin derim. "Vaktim yok sadece bi ataşa bakıp gidiceem" derseniz eğer o zaman doğrudan buraya lütfen. 

Aşağıdaki resimler de bu siteden alıntıdır.




Bunu da isterseniz renkli isterseniz de bildiğimiz tel ataşlardan yapabilirsiniz. Ben yaptım bir sürü :)






Elimde birkaç tane de şu dev ataşlardan vardı, onlardan da olabilir mi dedim, denedim ve cevabı buldum: evet olurmuş. Gerçi kıvırması epey bir zor oldu ama oldu...




Bu arada konu mankeni olarak kullandığım küçük kitapçıktan iki sayfa iletiyorum size kahvenin yararları hakkında. Türk kahvesini de severim ama neskafenin yeri başkadır bende. (nescafe değil efenim neskafe. Biz c'leri ce olarak okuyoruz, k olarak değil...)



Biliyorum, yakın çekimlerim tam bir felaket!!!!

Alın size bir fikir daha; hediye etiketlerinizi ya da küçük notlarınızı yaptığınız bu taşlarla hediyenize tutturabilirsiniz. Bu arada olur da fotoğraftaki hediye paketi hoşunuza gittiyse ve yapmak isterseniz eğer buraya tıklamanız yeterli. Yapmışken bir de hediye etiketi olsun deseniz eğer, onun için de buraya...








Benden bugünlük de bu kadar efenim... 

Ankara buzzzzzzzzzzzzzzzzzz gibi. Önümüzdeki hafta ısınacakmış biraz, dört gözle bekliyorum. Daha hazır değilim bu ayaz Ankara havasına, en azından Kasım ayı olmalı böylesi üşümek için.


Amaaaaaan, neyse ne!


Yeter ki bizim içimiz sıcak olsun, sevdiklerimiz yanımızda olsun, gerisi hikaye...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder