28 Kasım 2011

HARFLİ HEDİYE PAKETİ ETİKETİ


Eeeeeeeee, yılbaşı yaklaştı, arkası Sevgililer Günü, Çocuk Bayramı, Anneler Günü, Babalar Günü...

Yani diyeceğim şu kiiiiiiii, hediye sezonu açıldı, hadi bakalım pamuk eller biraz iş yapsın!

Mesela işe hediye etiketlerinden başlayabilirsiniz, üzerinde hediye vereceğiniz kişinin baş harfini taşıyon... Gayet kolay, zevkli, renkli, neş'eli, çabuk.....

Eeeeeee?

Hadi ne durursunuz yav?

Başlayın hemen!

Gerekli Malzemeler:

-Renkli karton
-Harf şablonu, geometrik şekil şablonu
-Simli yapıştırıcı, kabartma boya (boncuk boyası)
-Makas, cetvel, delgeç, yapıştırıcı, kurşun kalem
-Elde kalmış kısa ip/kurdele parçaları.







Yapımına gelinceeeeee.... gayet kolay olduğunu az önce de söylemiştim. Fazla açıklama yapmaya gerek yok. Resimleri takip edin lütfen :)

Kartonlardan istediğiniz ebatlarda, istediğiniz renk ve sayıda parçalar kesin.


Kestiğiniz parçaları yapıştırın ve istediğiniz harfi üzerine kurşun kalemle çizin. Ben şablon kullandım bunun için ama siz elinizle de çizebilirsiniz pekala...


Sonra da simli yapıştırıcıyla (ya da elinizde ne varsa) çizdiğiniz harfin içini doldurun... Kuruması için en az birkaç saat beklemeniz gerekiyor. Amman ha, acele edip de kartın sağına soluna bulaştırmayın!


Bu arada kurdelelerimi daha yakından görmek istersiniz diye daha büyük olarak resmini yine koyuyorum. Kıskanın istedim de! Heh heeee... Nereden aldığımı sorarsanız eğer yazın almıştım abimin yanına gittiğimde. Ama burada tuhafiyecilerde de oldukça çeşit olduğunu farkettim. Yani isterseniz kıskanmayabilirsiniz de...!


Eveeeeet...

Kuruduysa eğer boyanız şimdi biraz da süsleme yapalım. Ben kurdele ve sutaşı kullandım ama siz düğme, boncuk, renkli kağıt... ne isterseniz kullanabilirsiniz elbette.

Kurdeleleri yapıştırmak için yine pritt türü yapıştırıcı kullandım. Test edilmiştir efenim, gaaayet iyi yapışıyor kumaş kartona...

Benim yaptıklarım bunlar :









Ardından köşelerden ya da üst ortadan bir delik açın ve ipinizi/kudelenizi içinden geçirerek bağlayın. İşte hepsi bu!


İllaki hediye kutusuna/paketine bağlamak zorunda değilsiniz. üzerine yapıştırabilirsiniz de...



Efenim.... 

Benden bugünlük de bu kadar. Ha bu arada dün doğumgünümdü. 

Oooooooof bir yıl daha bitti, yine süper bir hızla, yine göz açıp kapayıncaya kadar. 

Neden böyle oluyor yav? 

Otuzlara geldim, bir onu hatırlıyorum, işte şimdi sonlarına geldim, bir de şimdiyi biliyorum, hepsi bu! 

Aradaki yıllar jet gibi geçti...

Amaaaaaaaan, kim tutabilmiş ki zamanı ya da geri getirebilmiş???

.................................................................................. 

 Cevap yok değil mi? 

Alın benden de o kadar. Sağlığımız, huzurumuz olsun, bir de sevdiklerimiz yanımızda, yeter de artar bile, gerisi hikaye...

Seviyorum sizi :)

DOĞUM GÜNÜM KUTLU OLSUN, İYİ Kİ DOĞMUŞUM :)

Hoşçakalın portakalın!!!

Not: Anlaşılacağı üzere yaklaşık iki haftadır üzerimde dolanan bunaltı, sıkıntı, hüzün, keder, asık yüz, isteksizlik, homurtu halleri toz duman oldu. Hep kötü olacak değil ya! Yeni yaşımla beraber gaaaayet iyiyim ve keeefliyim. Siz de öyle olun inşallah...

Not 2: (17 Mart 2012) Az önce internette bu yaptıklarımın
benzerine rast geldim, bakmak isterseniz eğer



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder