6 Eylül 2011

UZUUUUUUUUUUUUN BİR ARADAN SONRA MERHABA...!

İşte...

Hava güzeldi, yağmurluydu, çantalardı, hazırlıklardı derken oy kullandığım günün hemen ertesi günü yani Haziran'ın ortasında başlayan tatil maceram bayramın hemen öncesinde bitti.

Aslında tatil dediğime pek bakmayın, cok yoruldum çooook. Neyse ki sonunda evime ulaştım da dinlenebildim, daha doğrusu kendime gelebildim. İnsanın evi gibisi yokmuş ya, ayyyynen öyleymiş. Yaşadım, gördüm, anladım ve bir kez daha inandım ve döndüm...

Planlarım daha doğrusu planlarımız vardı yaza dair. Öyle ufak planlar da değildi, her biri taaaaa kış aylarından düşünülmüş. Bir kısmı gerçekleşti, bir kısmı hayal oldu. Gelecek yaza inşallah dedik, biraz üzüldük biraz üzülmedik... Ama sağlıklı olalım da "nasıl olsa yaparız" dedik, gülümsedik...

Ama diğer yandan gezip gördüğüm yerleri de inkar edecek değilim elbette :)  İkibuçuk aylık zamana bir yurt dışı gezisi, yazlık tatili, canım kuzenimin düğününe yetişmeyi ve biraz da kıyı gezmesini sığdırdım, alışveriş yaptım, bir süredir görmediğim ama sevdiğim insanları gördüm ve döndüm...

Yeni fikirler edindim burada paylaşacağım, bir sürü malzeme depoladım sizi kıskandıracak :) Bool bol fotoğraf çektim, yeğenimle uzun vakit geçirdim, eğlence parkına gittim, bir sürü yeni lezzetler tattım, yüzdüm, yeni anılar biriktirdim ve döndüm...

Bu süre içerisinde burada bırakıp göremediğim sevdiklerimi, arkadaşlarımı özledim, aradım, arayamadım, konuştum, konuşamadım, mesaj gönderdim, sayılı günmüş, çabuk geçti ve döndüm...

Bir sürü doğumgünü kaçırdım, bir sürü evlilik töreni... katılmayı çok isteyip de uzakta olduğum. Hastalık haberleri de geldi neyse ki şimdi hepsinin iyi olduğu... Şimdi tüm bu kaçırdıklarımı telafi edecek vakit var, ne mutlu ki kaçırdığım şeyler telafi edileeyecekler listesinde değil. Döndüm.

Vakit şimdi tüm bunları telafi etme zamanıdır.

Vakit sonbaharı yaşama ve kışa hazırlık vaktidir! Umarım herkes iyi bir yaz geçirmiştir her nerede olduysanız. Ben bir kez daha anladım ki nerede olduğunun hiç önemi yokmuş... Önemli olan kimlerle olduğun ve içindeki huzurmuş...


Neyse...

HOŞGELDİM...!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder