30 Mayıs 2011

KURDELE ÇİÇEK ÖRNEKLERİ "NASIL YAPTIM?" AÇIKLAMASI

Yoğun bir koşuşturma var bu aralar, istesem de bir türlü bilgisayarın başına oturup birşeyler yapamadım. 

Havalar da ısındı ya artık tamamen yaz moduna giriverdim. Yaz diyorum gerçi, ama hergün yine en az iki parti yağmur yağıyor. Nasıl baharsa, yazsa anlamadık bir türlü...

Sınavlardı, annemlerin işleriydi, tatil hazırlığıydı... derken vaktin nasıl geçtiğini anlayamıyorum. Kaldı ki çalışmıyorum, çalışsam kimbilir nasıl olur!!! 

Allah herkesin yardımcısı olsun...

Gelelim bu çiçekleri nasıl yaptığıma... 

Herşeyin bir kolayı var tabi! Alıyorsunuz şablonu, doluyorsunuz kurdeleyi kuralına göre, çıkarıyorsunuz, hop, çiçeğiniz (fiyongunuz) hazır!!! 

Size düşen renklerini ayarlamak :)

İşte tüm olay aşağıdaki yıldız şeklindeki plastik şablonlarla yapıldı. Siz de yoksa üzülmeyin, istediğiniz boyutlarda kartona çizerek siz de rahatlıkla hazırlayabilirsiniz bunları.

Ben nereden mi aldım? 

E-bay'den ısmarlamıştım, sağolsun abim de gelirken getirmişti. Bu markanın bir sürü ürünü var. Çoğunu artık Türkiye'de de bulmak mümkün. Ben çok gördüm satıldığını tuhafiyecilerde. 

"Neler yav?" bu ürünler derseniz eğer, buraya tıklayın ve "products" kısmında ürünleri inceleyin. Öyle şeyler var ki insan hepsini istiyor :))
Benim burada kullandıklarım ise burada.

Ürünler zaten nasıl kullanılacağını içeren açıklatyıcı şablonlarıyla geliyor ki yanda bunları görebilirsiniz. Zaten youtube'ta da onlarca video var, bir kere izlemeniz yeterli olacaktır. "Bow making" veya "Clover bow maker" şeklinde aratın.

Açıklayıcı kılavuz demişken şimdi buraya koymadan olmaz. Resimlerinden rahatlıkla çıkarabilirsiniz İngilizce bilmiyor olsanız bile. Kısım kısım büyüterek koyuyorum. Umarım anlaşılır.


Büyütülmüş hali aşağıdaki iki resimdir






Büyütülmüş hali aşağıdaki iki resimdir



Öyle resimlere bakıp da hemen dudak kıvırmayın, hiç de zor değil...

Kalın bir kartona yıldız şeklinde şablonunuzu çizin, kesin. Tek yapmanız gereken ortada kurdelenin geçişini sağlayacak boşluğun olması. 

Dedim ya ilgili internet sitesine ve youtube'daki videolara bakarsanız eğer yapmamanız mümkün değil!!!

Hadi bakalım, kolay gelsin...

Kalın sevgiyle!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder