13 Nisan 2011

MERCİMEK KÖFTESİ

Bu akşam süpper bir yemek yedim. Aslında masa doluydu ama diyebilirim ki sadece ondan yedim. Yedim doymadım yine yedim. Ardından yedim, doydum ama yine yedim... derken doydum, çatladım ve yemeyi bıraktım! Ne mi? Mercimek köftesi! Aslında fotoğraf makinem de yanımdaydı, güya hem masanın ve köftelerin resmini çekip koyacaktım buraya, hem de yapanın ağzından tarifini alacaktım. Ama nerdeeeeeee?


Masayı öyle görünce ne fotoğraf kaldı, ne de köfte, sildik süpürdük. Şimdi buradan sadece teşekkür edebilirim. Dört gündür hasta yatıp sadece tost ve çorbayla beslendikten sonra resmen ziyafet gibiydi. 

Eline sağlık Fatoş Teyzem, süpperdi!
  

Ama bu kadar bahsetmişken tarif vermemek olmaz. Zaten resimleri de insanın canını istettirecek kadar güzel olanlardan seçtim (heh heee!). Ya da en iyisi ben bir tarif yazacağıma siz

ve buraya tıklayarak beğendiğiniz bir tanesini seçin, yapın, milleti toplayın ve yiyin.
Afiyet olsun...!



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder