24 Nisan 2011

DESENLİ KAĞIT YAPMA

Hediye paketleyeceksiniz ama elinizde hediye kağıdı kalmamış!

Mektup yazacaksınız ama süslü püslü bir mektup kağıdınız yok!

Hediyeyi vereceksiniz ama not yazacağınız kağıt yok.

Resssmen facia! 

Ama panik yok, önceden hazırladığınız bu kağıtlar işinize çok yarayacak...

Gerekli Malzemeler:
-Eva'dan (sünger kağıt) çeşitli minik şekiller.
-Çeşitli desenlerde mühürler.
-Stampa + mürekkep.
-Çeşitli renklerde düz kağıt.

Kağıtlarımı 50'lik paketler halinde almıştım. Kırtasiyelerde bulabilirsiniz. Ben Office 1'dan almıştım Renkli olanlardan yoksa beyaz kağıtları da rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Ben genelde resmi yazılarda falan kullanılan stampalardan ve onun mürekkebini kullanıyorum. 

Elimde kırmızı ve mavi renkte var. Yeşil epeydir arıyorum ama bulamadım bir türlü...

  



Gelgelelim mühürlerime... 

Yandaki resimde gördüklerinizi kutu halinde Tchibo'dan almıştım. Sanırım yeni yıl temasında vardı. 

İyi ki de almışım :), bir sürü yerde de kullandım.

Yandakiler ise tarafımdan yapılmıştır. 

Farkedeceğiniz üzere hepsi sünger kağıttan. Yapımlarını daha önce anlatmıştım. 

Hatırlamak isterseniz buraya lütfen :) 

Bazılarını şekilli zımba yardımıyla yaptım, bazılarını da çizip makasla keserek. Benim sünger kağıtlarım oldukça ince olduğu için birkaç tane aynı desenden kesip üstüste yapıştırdım.
Tutacak kısımlarına bakarsanız, yine eldekileri değerlendirdim. Hatta bir tanesi 5 litrelik plastik su şişesi kapağıdır. Gayet de rahat tutuluyor!

Bunları ise ebay'den aldım. İlgilenirseniz eğer "craft stamps" diye aratabilirsiniz. Neler var neleeeer....
Bazıları tutacak kısmıyla bütün olarak geldi, bazıları da sadece desen kısmı. 

Desen kısmı gelenleri de sünger kağıtlarda yaptığım gibi uygun bulduğum şeylere yapıştırdım. Sünger kağıtları pritt'le bile yapıştırabilirsiniz. Lastiklerde ise japon yapıştırıcı kullandım.
Şimdi aklıma geldi acaba "damgacılar" tarif edilse istediğimiz şekilleri yapamazlar mı??? Ayyyy ne akıllıyım ben yaaaa, bak nasıl da aklıma süper bir fikir geldi!!!

Bu hafta yapılacak işler arasında damga yapılan bir yere bunu sormayı da şu an eklemiş bulunuyorum....
Geriye kalan ise sadece bir stampa bir kağıt şeklinde olacak. Hani şu noterlerde yaparlar ya, arka arkaya, gözünüzle bile takip etmek zordur, işte aynen öyle!
Tataaaaaaaaaam!


Bunlar benim az önce yaptıklarım ama hazırda daha bir sürü var.
  


Yapın bir sürü, koyun bir kenara. Ne zaman ihtiyaç duyacağınız hiiiç belli olmaz. Ben genelde kutu yapmayı çok seviyorum bu kağıtlardan.


Heh heeeee.... bayıldınız değil mi kağıt kutularıma. Merak etmeyin, onların da nasıl yapıldığını anlatacağım. 

Ama siz yok eğer ben bekleyemem derseniz eğer, internette bir çok sitede yapılışını bulabilirsiniz. Youtube'ta da bir sürü video var bu konuda.

İstediğinizi yapın bu kağıtlarla. Mesela kağıdın sadece belli yerlerini damgalayın, ortasına mektubunuzu yazın.
Çocuğunuzun okul defterlerini kaplayın, üzerini de tekrar naylonla kapladınız mı süper.
Ofiste kullandığınız beyaz küp kağıtlara birer desen yapın, sıkıcı ofis anlarınızı biraz da olsa keyiflendirin. Ben yapmıştım, ama birine not yazıp vereceğim ya da bir evrakın üzerine tutturacağım zaman resmen kıyamazdım kağıtlarıma ama, neyse :)
Scrapbooking projeleri için çok güzel bir materyal. Kesin, kırpın, yapıştırın.
Hep dediğim gibi; HAYAL GÜCÜNÜZÜ KULLANIN...!
Kalın sevgi ilen....

Not: Merak ediyorum da, acaba bahar ne zaman gelecek Ankara'ya...??? Hayır, geldi de benim mi haberim olmadı, bilemiyorum. Çok üşüyorum, çooooook...
Ocak 2012

Heh heeeeeeeeee.... yapacağım dedim yaptım! Tamam. Kabul ediyorum. Biraz geç yaptım ama oldu :) Kutuların nasıl yapıldığını merak ediyorsanız eğer buraya tıklamanız yeterlidir efenim...

Kolay gelsin :) 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder